דף הבית / בעלי מקצוע / קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. עם זאת אין זה נכון לזנק פנימה בלי לדעת מה אתם עושים. קידום ושיווק ברשתות חברתיות זה מומחיות, מה שאומר שיהיה זה מן התבונה להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום זה.

בין אם אתם עסק קטן שעובד מהבית ובין אם אתם משרד ענקי או רשת עם סניפים, קידום מקצועי זה לא דבר שנותנים למישהו מהצוות לעשות "על הדרך" – תחום זה לא רק מאתגר ודורש ידע מקיף ורב שמתעדכן ומשתנה חדשות לבקרים, אלא שהוא גם קריטי להתקדמות העסק שלכם ולשגשוג שלכם.

הבסיס – שלושת הרשתות שאתם צריכים להכיר:

  1. פייסבוק – כולם מכירים את פייסבוק, אבל לא כולם מכירים את אופציות השיווק והקידום שברשת. מדובר בכלים מתקדמים וחכמים שמאפשרים לכם לייצר מהלכי שיווק מורכבים לעין ערוך ממה שהכיר משווק האתרים הממוצע עד לפני שנתיים או שלוש.
  2. אינסטגרם – רשת המתבססת כל כולה על תמונות וסרטונים. בעוד שפייסבוק מאפשרת כתיבה חופשית למדי ופרסום של כל סוגי המדיה והטקסט, הרי שאינסטגרם מגבילה את השימוש לתמונות וסרטונים, ומאפשרת חווית גלישה שונה למדי מהגלילה של פייסבוק. שתי הרשתות, אגב, בבעלות חברת מטא של מארק צוקרברג.
  3. טוויטר – רשת הבנויה כולה על משפטים קצרים של עד 140 תווים, גם היא עם חווית משתמש שונה לגמרי מאחיותיה פייסבוק ואינסטגרם. גם הרשת הזו מהווה חלק מתשתית הקידום המקוונת של מרבית העסקים.

איך מתקדמים מכאן?

הצעד הבא שלכם הוא לוודא כי שם המשתמש שלכם ברשתות האלו הוא המותג שלכם, אם הוא פנוי כמובן. מעבר לזה, בכל הנוגע לביצוע צעדים פרקטיים בתחום של קידום ושיווק ברשתות חברתיות אתם רוצים לקחת את העצה שלנו – ולפנות למומחים בתחום.

יש דברים שאתם, כבעלי עסקים, יכולים לקחת על הכתפיים שלכם, ולהתקדם בצורה בטוחה ונכונה. יש דברים שדורשים אנשי מקצוע חיצוניים, ובכל הנוגע לקידום ושיווק, בטח שברשתות החברתיות, כדאי, מומלץ ומן הראוי לשכור מומחים.

אולי תאהבו גם

בניית אתרים

בעידן הדיגיטלי של היום נוכחות חזקה באינטרנט היא חשובה עבור מותגים אישיים, עסקים וארגונים מכל …