דף הבית / בעלי מקצוע / היתרונות של שירות אחות פרטית עד הבית

היתרונות של שירות אחות פרטית עד הבית

הרפואה משתכללת ללא הרף, ומציעה לכולנו מגוון הולך ומתרחב של אפשרויות. אחת מהן היא שירות של אחות פרטית שמגיעה עד הבית ומבצעת פעולות רפואיות שונות הנדרשות בהתאם למצבם של המטופלים. לשירות שכזה יש מספר יתרונות משמעותיים, עבור פלחי אוכלוסייה נרחבים, וכדאי להיות מודעים אליהם.

שירות מלא ללא טלטלות

שירות אחות פרטית עד הבית חוסך למטופלים את הצורך להגיע למרפאה כזו או אחרת – בין אם מדובר במרפאה הקהילתית ובין אם מדובר על אחד ממוקדי הרפואה הדחופה. לאדם שחש ברע, בין אם באופן קבוע עקב מחלה או לאחר פציעה, ובין אם בנקודת זמן ספציפית, זהו יתרון משמעותי. בהקשר זה כדאי לזכור שהטלטלות בדרך עלולות לגרום לאדם להרגיש עוד יותר רע, ולעתים גם עצם השהות במקום שיש בו עוד אנשים חולים עלול גם הוא לגרום להרעת המצב.

מקסימום פרטיות

יתרון נוסף של שירות אחות פרטית עד הבית הוא הפרטיות המוחלטת. לא מעט אנשים חוששים מפני הגעה תכופה למרפאות ציבוריות כאלה ואחרות, וכשהשירות ניתן באופן דיסקרטי לחלוטין, אצלם בבית, הם חשים כמובן הרבה יותר בנוח.

זמינות מלאה והגעה מידית

כולנו מודעים לפער הגדול בין איכות כוח האדם במערכת הבריאות בישראל – אחים ואחיות, רופאים ורופאות ושאר נשות ואנשי צוות – לבין תפקוד המערכת עצמה. הסיבה לכך היא כמובן התקנים הלא מספיקים בכל מקום, מצב שבגללו נוצר עומס רב שמחייב המתנה בלתי מבוטלת גם במצבים דחופים. עם שירות אחיות עד הבית אתם לא צריכים לדאוג, שכן מוקד מאויש ומקצועי מקבל מיד כל פנייה, ובהתאם לפעולה הנחוצה ולמצב הרפואי של המטופל או המטופל מחליט מתי תגיע האחות (כשבכל מקרה מדובר על פרק זמן קצר).

הפעולות שמתבצעות במסגרת שירות אחות פרטית עד הבית

אחות פרטית שמגיעה אליכם הביתה מוסמכת כמובן לבצע את כל הפעולות שמבצעות אחיות בכל מרפאה. בין השאר מאפשר שירות אחות פרטית עד הבית החלפת קטטר, טיפול בזונדה כולל החלפתה, ביצוע עירויים, מתן זריקות (קלקסן, וולטרן ועוד), חבישות חדשות, החלפת חבישה קיימת, חבישת פיק ליין, החלפת סטומה, בדיקות כלליות ובמידת הצורך הפניה למיון, טיפול מקיף במסגרת הוספיס בית ועוד.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …