דף הבית / כללי / העמותה להנחלת מורשת צנחנים – מה היא

העמותה להנחלת מורשת צנחנים – מה היא

העמותה להנחלת מורשת צנחנים הינה עמותה אשר הוקמה בשנת 1993, עמותה זו הינה עמותה אשר מאחדת את כל הצנחנים הקיימים, בין אם צנחנים מהעבר ובין עם מההווה.

בנוסף העמותה להנחלת מורשת צנחנים אינה שוכחת את צנחני פצועי צה"ל אשר יצאו בעקבות פציעה מודה שנגרמה להם במהלך שירותם הצבאי כצנחנים.

העמותה להנחלת מורשת צנחנים הינה עמותה אשר שמה לצמה למטרה מאוד ברורה, לשמר את אחדות הצנחנים, וכן לשמר את ערכי המסורת של הצנחנים, מה שעוזר להנחיל את כל הערכים במתגייסים החדשים לחיל הצנחנים.

מחיל הצנחנים יצאו פצועי צה"ל רבים כמו רמי ברכה, אשר נפצע בלבנון כאשר רצה לחלץ כוח אשר היה זקוק לחילוץ.

העמותה להנחלת מורשת צנחנים – יתרונות

לעמותה להנחלת מורשת צנחנים קיימים יתרונות רבים, מכיוון שאינה עמותה אשר מזניחה את יוצאי צנחנים בעקבות פגיעה שנגרמה, אלא יכולה לתת דוגמא להמון אחרים בכך שהינה תומכת בכל פצוע צה"ל אשר הינו מיל הצנחנים.

למשל, רמי ברכה הינו פצוע צה"ל אשר נפצע במלחמת לבנון, וכן איבד יד ורגל, העמותה להנחלת מורשת צנחנים מזמינה את רמי ברכה בטקסים כמו הענקת דרגות, וכן קיבל הענקת דרגה מכיוון שהינו ממשיל לשרת כקצין במילואים למרות הפציעה שעבר.

בנוסף, במסגרת העמותה להנחלת מורשת צנחנים מוזמן רמי ברכה כמו עוד פצועי צה"ל אחרים, על מנת להעביר לחיילים הקיימים בצנחנים את מורשת הקרב, וכן לספר להם על המלחמה בה הוא נפצע, וכן על הפציעה עצמה והשיקום אשר נאלץ לעבור.

העמותה להנחלת מורשת צנחנים – רמי ברכה

כאמור, רמי ברכה הינו פצוע צה"ל אשר יצא מחיל הצנחנים, וכן נפצע במהלך מלחת לבנון כאשר עלה על מוקש.

העמותה להנחת מורשת צנחנים הינה עמותה אשר מעבירה את המורשת שלה לכל החיילים, וכן מזמינה את רמי ברכה על מנת שיוכל לספר את הסיפור האישי שלו.

בסיפורו האישי מספר רמי ברכה כיצד נפצע במהלך המלחמה, וכן מספר על כל תהליך השיקום שלו.

למרות הפציעה הקשה, הצליח רמי ברכה להתאושש וכיום הינו איש עסקים בתחום ההייטק ין המובילים.

אתר חדש לרמי ברכה בו אתם יכולים למצוא את כל הכתבות המעניינות על עולם ההייטק.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …