דף הבית / כללי / הרבלייף נוטרישן – השם החדש!

הרבלייף נוטרישן – השם החדש!

לאחרונה, הרבליף בע"מ, הודיעה כי תשנה את שמה להרבלייף נוטרישן בע"מ, השם שאישרו בעלי המניות בחברה באסיפה הכללית השנתית האחרונה. שינוי זה של שם החברה, משקף את המאמצים ורוח החברה, אשר שמה לה מאז ומתמיד כמטרה להפוך לחברה מובילה בכל הקשור לתזונה בריאה, אורח חיים פעיל ובאופן כללי, הפיכת העולם למקום טוב, מאושר ובריא יותר.

ריצ' גודיס, מנכ"ל הרבלייף נוטרישן, ציין כי יותר מאי פעם, הצרכנים מוכנים לשתף את החברים העצמאיים של הרבלייף במטרה לסייע להם לשפר את אורח חיים, בדרך אל אורח החיים הרצוי והבריא. השם החדש של החברה, כך ציין, נשקף את השינוי האסטרטגי אשר חל בהרבלייף בשנים האחרונות, כמובילה בתחום התזונה.

על הרבלייף נוטרישן

הרבלייף נוטרישן הינה חברה עולמית אשר מטרתה היא להפוך את העולם לבריא יותר וכאמור, מאושר. מאז ראשית הקמתה, שמה לה החברה את נושא שיפור עולם התזונה ואורח החיים הבריא כמטרה, ואת שיפור חיי האנשים בעולם כתוצאה מכך. כך, מאז 1980, הרבלייף נוטרישן מספקת פתרונות כלל-עולמיים לבעיות כמו השמנת יתר, הזדקנות אוכלוסייה ועלויות גבוהות של תחום בריאות הציבור. בעזרת הפתרונות החכמים של הרבלייף, שמסייעים לכל אדם לשפר את איכות חייו בעזרת תזונה נכונה ואורח חיים פעיל, ניתן לסייע בכל הבעיות הללו באופן חיובי.

המוצרים של הרבלייף מבוססים על פיתוחים מדעיים פרי החברה, ורובם מיוצרים במתקנים הפועלים על ידי החברה עצמה, כל שקיים פיקוח רב על ייצור המוצרים. החברה מעסיקה יותר מ-300 מדענים אשר חלק ניכר נהם עובדים ב-5 מתקני ייצור חדשניים ומתקדמים. בחברה קיימות מועצות שונות, כשכל מועצה מתחלקת לנושא, כמו: תזונה, כושר, דיאטה ועוד. תפיד המועצות הוא לייעץ ולהעמק את הידע וההכשרה של החברים העצמאיים בתחומי ההתמחות שלהם. כמו כן, חברת הרבלייף מפעילה גם מכון תזונה אשר משמש כמקור אינפורמטיבי המוקדם לקידום מצוינות בתחום התזונה.

בנוסף, הרבלייף נוטרישן דוגלת בשיטה חברתית-קהילתית, אשר מסתייעת בחברים עצמאיים שמשווקים ומפיצים באופן בלעדי את מוצרי הרבלייף. כמו כן, הרבלייף מעסיקה יותר משמונת אלפים עובדים ברחבי העולם, ומניות החברה נסחרות בבורסה בניו יורק. עם שינוי השם, המניות של הרבלייף יתחילו להסחר בשם החדש. בנוסף לשינוי השם, בעלי המניות הצביעו על אישור פיצול המניות.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …