דף הבית / כללי / חברה לקידום אתרים או פרילנסר?

חברה לקידום אתרים או פרילנסר?

הצורך להיות ממקום בראש תוצאות החיפוש של גוגל, מביא בעלי עסקים ואתרים רבים לחפש אחר שירות קידום אתרים איכותי שיצליח להביא לאתר תוצאות. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקדמי אתרים העוסקים בתחום, הן חברות קידום אתרים והן פרילנסרים בתחום. מכיוון שההיצע הוא גדול ומגוון, נשאלת השאלה כיצד ניתן לבחור את המקדם הטוב ביותר? האם הצלחת הקידום נתונה רק בידי חברות קידום מקצועיות או דווקא פרילנסרים יוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר לקידום האתר בפועל?

לפני שפונים לבחור את החברה או המקדם שייקח את האתר של העסק תחת חסותו, מומלץ להכיר כמה פרמטרים חשובים הנוגעים לבחירת מקדמי אתרים מקצועיים:

ניסיון ומקצועיות

הניסיון והמקצועיות עושה את ההבדל, בכך אין ספק כלל. מכיוון שתחום קידום אתרים אורגני הינו תחום דינמי במיוחד, נדרשת כאן מקצועיות וידע רב ונרחב ולא רק ניסיון.

בין התחומים שידע ונסיון יכולים להיות חשובים לSEO: כתיבה שיווקית, תכנות, בניית אתרים, חוש טכני, הבנה שיווקית ועוד.

גם אם מדובר על חברה או מקדם עצמאי שעובד בתחום עשרות שנים, אך אינו מכיר מספיק לעומק את שלל טכניקות הקידום שמתעדכנות ומשתנות כל הזמן – הרי שלניסיון אין כל משמעות, אלא רק למקצועיות של המקדם כדי שיצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

הבחירה המושכלת תהיה של חברה או מקדם שעוסק בתחום מספר שנים, ובקיא בכל ענייני הקידום האחרונים ביותר. נוסף לכך, גם האהבה לתחום והרצון ללמוד כמה שיותר יכול ללמד על מקצועיותו של מקדם האתרים, אם באמצעות השתתפות בהרצאות, סדנאות כנסים ועוד.

הצלחות מוכחות

מדד נוסף וחשוב לא פחות הוא העניין של הצלחות קידום קודמות שהיו לחברת הקידום או למקדם הפרילנסר. אין כמו קבלת תוצאות בשטח של עבודות והצלחות קודמות של מקדמי האתרים, כך שניתן לדעת מה הם יוכלו להציע לאתר של העסק. העדיפות היא לבחור את המקדמים שעסקו בעבר בקידום אתרים הנוגעים לתחום בו האתר עוסק, כך שהניסיון שיש להם בתחום זה יוכל להיות לטובת הצלחת קידום האתר.

את תוצאות הקידום ניתן לראות בשטח באמצעות חיפוש פשוט בגוגל, או בחינה של נתוני הקידום בעזרת כלים שונים המעניקים תמונת מצב של האתר בגוגל והתנהגות גולשים כמו מספר ביקורים באתר, זמן שהייה, ביצוע המרות ופעולות ועוד.

אמינות ושקיפות מלאה

מקדמי אתרים מוכרחים להיות אמינים נוסף לרמת המקצועיות הגבוהה שלהם. מכיוון שמדובר על תחום בו הם מבינים במיוחד, בזמן שבעל העסק או האתר לא מכיר כלל את התחום, עבודת הקידום שלהם מוכרחה להיות כמה שיותר איכותית וגם אמינה כדי להשיג תוצאות עבור הלקוח. לכן מקדמי אתרים שמציעים כבר בפגישה הראשונה מתן דיווח עדכני ושוטף עם שקיפות מלאה בנוגע לתהליך הקידום, אלו מקדמים אמינים שניתן לסמוך עליהם והיחס האישי והשירות חשובים להם.

מקדמים שמבטיחים הבטחות גדולות על ההתחלה ומציעים מתן דיווח חודשי על פי נתונים יבשים, אלו ככל הנראה מקדמים שכדאי לא לתת בהם אמון מלא ולהעדיף לבחון הצעות אחרות.

לסיכום, חשוב להבין כי בחירת מקדם אתרים איכותי תלוי במקצועיות שלו ולא האם הוא חלק מחברת קידום או פרילנסר. בסופו של דבר תוצאות עבודת הקידום צריכות לדבר בעד עצמן, ואין זה משנה אם זו חברה או אדם עצמאי שעוסק בתחום.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …