דף הבית / צרכנות / פיזיותרפיסט פרטי בבית בתקופת הקורונה

פיזיותרפיסט פרטי בבית בתקופת הקורונה

המציאות של החודשים האחרונים מפתיעה את כ-ו-ל-ם. הקורונה משפיעה על כל תחום שמוביל אותנו כמשפחה, כקהילה, וכאינדיבידואל. הקורונה משפיעה על כל תחומי החיים שלנו בבית, במשפחה, בעבודה ובתחום הפנאי.

הניסיון שלנו בRestart Therapy- שיקום פרטי בבית הלקוח, מלמד אותנו שהפגיעה העיקרית היא בקרב האוכלוסייה של מבוגרים בגיל השלישי והרביעי. אמנם אנשים מסוימים יכולים למצוא בתקופה הזו הזדמנות לעסוק בדברים שמעולם לא מצאו לזה זמן, ולנצל את היתרונות שהביאה עימה התקופה. עבור אנשים מבוגרים ובעיקר קשישים, הקורונה הובילה לסגר כפוי, וצמצום משמעותי בהשתתפות שלהם בפעילויות ועיסוקים שונים כמו פעילות גופנית, יציאה מהבית, בילוי עם חברים ומשפחה ופעילות פנאי. צמצום שכזה עלול להוביל לירידה תפקודית, מוטורית וקוגניטיבית ולחולי. מה שעלול להוביל לבדידות, ואף לאשפוז ולדיכאון.

יותר ויותר אנשים מתקשרים אלינו בעקבות הוריהם והסבים שלהם, לקבלת טיפול פיזיותרפיה פרטי בבית, בעקבות ירידה תפקודית הכוללת חולשה רבה, קושי לצאת מהמיטה, קשוי ללכת, בעיות בשיווי המשקל, נפילות, פאסיביות והעדר השתתפות בפעילויות השונות בבית וירידה במצב הרוח והמוטיבציה.

 

דה-קונדישנינג: סיבה מספר אחת לטיפולי פיזיותרפיה פרטית בבית בגיל המבוגר בתקופת הקורונה

ברפואה הגריאטרית, דה-קונדישנינג מתאר מצב של ירידה בכושר הגופני/המנטאלי ולעיתים אף אובדן תפקוד (למשל היכולת ללכת), כתוצאה משכיבה ממושכת במיטה או חוסר פעילות במשך זמן ממושך. מצבים כאלו, לרוב מאפיינים מצבי אשפוז ממושכים. אולם לאחרונה מצב זה מאפיין את רוב אוכלוסיית הגיל השלישי והרביעי, בעקבות השהייה הממושכת בביתם (מעל חצי שנה כבר).

הירידה התפקודית הזו מגבירה את הסיכון לנפילה ו/או שבר ולהחמרה במצב הרפואי של האדם המבוגר, ובכך עלולה להוביל לאשפוז.

טיפול פיזיותרפיה בזמן, עשוי למנוע אשפוז והחמרה נוספת במצב הרפואי, לשמור על רמת תפקוד סביה בבית, ואף לשפר יכולות כמו הליכה, מעברים (קימה מהמיטה או מכסא), עלייה וירידה במדרגות (על מנת שיוכל לצאת מביתו, להתאוורר ולבצע הליכות במסגרת ההנחיות).

 

פיזיותרפיסט פרטי בבית מטעם Restart Therapy – הפתרון שלך בתקופת הקורונה
פיזיותרפיסט בעל התמחות בשיקום אורטופדי ו/או פיזיותרפיה נוירולוגית שיקומית בגיל המבוגר, מגיע אל ביתו של הקשיש, מבצע הערכה של היכולות הקיימות והליקויים השונים ובהתאם לכך מציע תוכנית טיפול. תוכנית הטיפול תתמקד בשמירה על יכולת ניידות בבית ומחוצה לו, שמירה על כושר גופני בסיסי לצורך הפחתת התלות במטפל והגברת העצמאות בתפקודי היומיום, שמירה על כוח שריר וחיוניות המפרקים בגוף. חשוב מאוד שתוכנית הטיפול תיקבע בשיתוף מלא של הקשיש, המטפל הצמוד (במידה וישנו) ובני משפחה מעורבים.

 

Restart Therapy המומחים לשיקום ביתי, מעניקים שירותי שיקום וטיפולי בית באופן פרטי, בפריסה ארצית. למידע על המטפלים שלנו ולאיתור המטפל הטוב ביותר עבורך, למידע בנוגע להחזרים דרך קופ”ח או ביטוח פרטי, ולמידע נוסף על השירותים השונים שאנו מציעים התקשרו לטלפון שמספרו 077-9966400 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.restart-therapy.co.il/.

אולי תאהבו גם

‏משטחי שקילה – לדיוק גם במספרים גדולים מאוד

‏כאשר אתם צריכים לבצע מדי יום ביום שקילה של ‏כמות גדולה של מוצרים בתעשיה או …