דף הבית / צרכנות / דק סינטטי חזק, איכותי ועמיד בפני כתמים, שריטות ומזיקים

דק סינטטי חזק, איכותי ועמיד בפני כתמים, שריטות ומזיקים

טיפים שימושיים שיעזור לכם לאתר דקים סינטטיים באיכות גבוהה, מבלי לחשוש לנזקים הנוצרים מחשיפה למזג האוויר או שחיקה.

יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש דק סינטטי במקום דק עץ, וזאת הודות ליתרונות המובהקים של דקים אלו על פני התחזוקה המורכבת של דקים המיוצרים מעצים טבעיים. עם זאת, צריך לדעת שגם בין הדקים הסינטטיים הקיימים בשוק, יש הבדלים משמעותיים הנוגעים גם למחיר המוצר וגם לאיכותו ומראהו. כדי לוודא שאתם מבצעים רכישה נבונה, שתשרת אתכם למשך שנים רבות, כדאי להיעזר ברשימת הטיפים הבאים.

התרחקו מדק סינטטי במבצע 

דק סינטטי איכותי, עולה לא מעט כסף ובמקרים רבים מחירו יכול להיות זהה למחיר דק איפאה או דק אורן. לכן, אם אתם נתקלים במחירים נמוכים, זה צריך להדליק נורת אזהרה לגבי איכות החומרים ורמת העמידות והחוזק של המוצר. מתי בכל זאת תוכלו לרכוש דק סינטטי במחיר מוזל? ראשית, כשאתם מחפשים דק סינטטי השוואת מחירים בין החברות המובילות בשוק היא הצעד הראשון שכדאי לעשות. שנית, אפשר לעקוב אחר פרסומים של חברה מוכרת ובעלת שם ולרכוש דק כאשר היא מכריזה על מבצע לרגל השקת קולקציה חדשה או חיסול מלאי. חברת  TREX מתחייבים על דקים סינטיים איכותיים, עמידים לשנים רבות, קלים לאחזקה וניקיון, עמידים מפני מזיקי, ועם אחריות לשנים רבות

הכירו את תכונות הדק הסינטטי

בניגוד לדק עץ, דק סינטטי איכותי אמור להיות עמיד בפני רוח, לחות, רטיבות וחום. לוחות סינטטיים אינם אמורים להתעוות או להתנפח במגע עם מים וצבעם אינו דוהה גם לאחר שנים. מה לגבי דקים סינטטיים באיכות ירודה? במקרה כזה תגלו שכל תזוזה של רהיט יכולה להשאיר שריטה וכל מזון שנשפך מצליח לחדור את הציפוי ולהשאיר כתם שאינו יורד בקלות. בנוסף, דק סינטטי יכול להגיע כדק מודולרי שמתאים לתבנית שטח מסוימת בלבד ולעומת זאת דק מודולרי איכותי, ניתן לייצור בהתאמה אישית לתוואי שטח, כולל שיפועים וצורות גיאומטריות שונות, בדיוק כפי שמציעים בחברת TREX האמריקאית.

טיפ נוסף: בררו לגבי האחריות הניתנת למוצר. תוקף האחריות ומה כלול בתוכה, מעיד גם כן על איכות הדק. חברת TREX מספקת למוצריה אחריות למשך 25 שנה וזהו סימן לכך שהיא מאמינה במוצריה. לפרטים ולהזמנות התקשרו לטלפון מספר: 077-9973060, פרטים נוספים באתרTREX בכתובת: https://trex.co.il/.

אולי תאהבו גם

‏משטחי שקילה – לדיוק גם במספרים גדולים מאוד

‏כאשר אתם צריכים לבצע מדי יום ביום שקילה של ‏כמות גדולה של מוצרים בתעשיה או …