דף הבית / צרכנות / המומחים להחלקות שיער – החלקת קראטין

המומחים להחלקות שיער – החלקת קראטין

למרות הביקוש הגבוה להחלקת קראטין אורגנית, לא בכל מקום יודעים איך לעשות זאת בצורה מקצועית ואיך להתאים את סוג ההחלקה לשיערך.

גם אם את נוהגת ללכת כבר שנים לאותה מספרה ונהנית מעיצובי שיער שגורפים מחמאות, כשמדובר בהחלקת קראטין את חייבת לפנות למומחים. כדי לבצע החלקת שיער בתל אביב או בכל מקום אחר, צריך להכיר את מבנה השערה ולבצע אבחון מדויק של סוג השיער ומצבו, לפני שמתחילים את הטיפול. החלקת קראטין יכולה להפוך את שיערך לחלק ומשיי למגע, אך באותה מידה יכולה להרוס אותו, אם הטיפול לא מבוצע בצורה נכונה.

החלקת קראטין – רק אצל מומחה!

טיפול לא מתאים הנובע מרשלנות, חוסר ניסיון או שימוש בחומרים לא מתאימים, יכול לגרום נזק בלתי הפיך לשיערך. לא פעם מגיעות למספרות נשים שעברו החלקות מסוגים שונים ונדהמו לגלות שהשיער מתחיל לנשור או שהוא הפך ליבש וחסר חיים תוך זמן קצר. לכן חשוב לפנות למומחה לשיקום קראטין ללא החלקה או בשילוב החלקה ביו אורגנית.

מה צריך לבדוק כאשר פונים למומחה להחלקת קראטין אורגנית?

ראשית, חשוב לבדוק שאת פונה למעצב שיער בעל ניסיון בהחלקה אורגנית והחלקת קראטין. בנוסף, יש לברר האם הוא מחזיק ברישיון משרד הבריאות ומשתמש בחומרים בטוחים שנבדקו ואושרו לשימוש ולשאול לגבי החלקת קראטין והחלקה אורגנית חסרונות ויתרונות.

כמו כן, מומלץ להתרשם ממידת הנכונות של המקום להתאים באופן אישי את סוג ההחלקה לשיערך ומרמת המקצועיות שלהם. כיצד תדעי אם מדובר במקום מקצועי? מעצב שיער מנוסה ומומחה, לא יתחיל לטפל בשיערך לפני שישאל מספר שאלות לגבי טיפולי שיער קודמים. לאחר מכן הוא יערוך תיאום ציפיות קצר כדי לוודא שאת יודעת לאילו תוצאות ניתן לצפות וידריך אותך איך לשמור על השיער לאחר הטיפול.

כמו כן, מומחה להחלקות שיער ידע לבצע סוגים שונים של החלקות, כגון החלקה יפנית, החלקת יוקו, החלקת קראטין אורגנית, החלקה לשיער מובהר ושיקום קראטין ללא החלקה.

כאשר את פונה למומחה להחלקה אורגנית לשיער והחלקת קראטין, את מבטיחה לעצמך שיער רך ונעים למגע ותוצאות עמידות לאורך זמן. אנו מזמינים אותך להיכנס לאתר הבית של המומחים להחלקת שיער בכתובת: https://straight-hair.co.il/ אפשר לקבוע תור לייעוץ  בטלפון מספר: 077-9978822.

אולי תאהבו גם

‏משטחי שקילה – לדיוק גם במספרים גדולים מאוד

‏כאשר אתם צריכים לבצע מדי יום ביום שקילה של ‏כמות גדולה של מוצרים בתעשיה או …