דף הבית / כללי / האם תשלמו הרבה על אחסון אתרים

האם תשלמו הרבה על אחסון אתרים

בשעה טובה האתר שלכם כבר מוכן? אתם רוצים להתחיל להעלות אותו לאוויר וגם לקדם אותו כדי שעוד ועוד גולשים יעשו בו שימוש? אם כך, ברור מדוע אחסון של אתרים זה שירות שמעניין אתכם. עוד לפני שנדבר על השאלה כמה באמת צריך והגיוני לשלם על שירותי אחסון אתרים, חשוב להבין: יש משמעות אדירה לאחסון האתר. איך הוא יהיה מאוחסן ואיפה – אלה הם גורמים שישפיעו הן על נוחות הניהול של האתר והן על הגלישה בו. לכן, אם השקעתם כל כך הרבה בבניית האתר שלכם, ברור שצריך גם להשקיע באחסון חכם וכמה שיותר יעיל. 

איך לבחור חברות טובות של אחסון אתרים? 

אם כל מי שיש לו אתר זקוק לשירותי אחסון של אתרים, ברור מדוע יש הרבה מאוד חברות שיכולות להציע שירות כזה. חד עם זאת, זה גם טבעי וברור שכל חברה של אחסון אתרים תציע לכם דברים קצת שונים. חשוב מאוד לבדוק לא רק כמה אתם משלמים, אלא גם על מה בדיוק אתם עומדים לשלם ואיזה שירות תקבלו. למשל: 

  • האם אתם מעבירים את האתר מאחסון אחר? ובמידה וכן, האם ההעברה עצמה תעלה לכם כסף? 
  • האם מדובר על שירות שכולל יצירת תיבות דואר ללא הגבלה? 
  • האם מדובר על שטח אחסון לא מוגבל? 
  • האם זו אחת מאותן חברות אחסון של אתרים שמציעה גם דומיין במתנה? 

לכל חברה שעוסקת בתחום הזה יש גם דרך אחרת ושונה לשווק ולנסות למשוך אליה לקוחות. לכן, אם תוכלו לעשות עבודה מקיפה ומחקר רציני לפני שאתם בוחרים חברה כזו או אחרת, למה לחשוב פעמיים? 

חברות מומלצות בתחום 

לבסוף, אם אתם מתלבטים בין כמה וכמה חברות שמציעות שירותי אחסון אתרים, רצוי לבדוק גם איזו חברה באמת מומלצת על ידי אחרות. האם מדובר על חברה שכל הלקוחות שמאחסנים אצלה אתרים כאלה ואחרים מרוצים? והאם המחיר מבחינתכם מתאים לתמורה שהם מקבלים? הניסיון מוכיח שאחרי שאנחנו כבר מחליטים לאחסן את האתר אצל חברה מסוימת, אנחנו לא ממהרים להעביר אותו לחברות אחרות. לכן יש טעם לבדוק הכול מראש כי כך תבטיחו שהאחסון שלכם חכם ויעיל. 

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …