דף הבית / בעלי מקצוע / כל מה שחשוב לדעת על מיקרו מתיחת פנים

כל מה שחשוב לדעת על מיקרו מתיחת פנים

מתיחת פנים מהווה חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל מי שהפנים שלו הזדקנו והוא מעוניין לשנות את המצב. ככל שהרפואה האסתטית משתכללת, כך צצים עוד ועוד פתרונות חדשניים – ואחד המעניינים שבהם הוא מיקרו מתיחת פנים. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט שיעזור לכם להבין אם הליך זה יכול לחולל שינוי משמעותי לטובה גם בפנים שלכם.

למה נדרש ניתוח להשבת המראה הצעיר?

הפנים, כמו שאר איברי גוף האדם, משתנים עם השנים. בין התופעות הבלתי נמנעות ניתן לציין רפיון שרירים, אובדן אלסטיות, הידלדלות של שכבת השומן שמתחת לעור ועוד שינויים שעלולים לגרום למראה מבוגר יותר בהשוואה לגיל הכרונולוגי. במצב כזה, וכשיש פער בין תחושת החיונית הפנימית של האדם לבין הדמות שמשתקפת מולו במראה, ניתוח – מתיחת פנים או מיקרו מתיחה – יספק מענה לכל השינויים הפיזיולוגיים וכך יסגור למעשה את הפער.

מה כולל ניתוח מיקרו מתיחת פנים?

מיקרו מתיחת פנים הוא הליך כירורגי שכולל הרמה של שרירים שהתרופפו וחיזוקם. הניתוח מתבצע דרך חתך זעיר במיקום שנבחר על סמך המאפיינים הספציפיים של כל אדם. אין צורך בהרדמה מלאה, אלא מקומית בלבד, וכמו כן לא נדרש אשפוז אחרי הניתוח.

סיבוכים אפשריים

רופא בעל יושרה מקפיד תמיד לשתף את המטופלות והמטופלים גם בסיבוכים שעלולים להתרחש, כולל אלה הנדירים – כך שכל אחד וכל אחת יוכלו לקבל את ההחלטה המיטבית עבורם על סמך מידע מפורט ומלא. סיבוך אפשרי אחד בעקבות ניתוחי מיקרו מתיחה הוא דימום, והסיבה לכך היא שכדי לייצר שינוי משמעותי לטובה המנתח חייב להגיע אל רקמות עמוקות. יחד עם זאת בגלל שמדובר בניתוח ממוקד ביחס למתיחת פנים "רגילה", גם אם יש דימום הוא מזערי. עוד סיבוך אפשרי הוא פגיעה עצבית. ככל שהמנתח מיומן יותר, הסיכוי לנזק שכזה נמוך יותר.

החלמה בעקבות מיקרו מתיחה של פנים

מיקרו מתיחת פנים הוא הליך פשוט יותר בהשוואה למתיחת פנים מלאה, ולכן גם ההחלמה ממנו קלה יותר. ברוב המקרים המנותחים חוזרים לעבודה כבר לאחר שבוע עד 10 ימים, ועוד קודם לכן הכאב הקל ותחושת המתח בפנים מתפוגגים. מיקרו מתיחה מקנה לאדם מראה צעיר יותר ב-7-10 שנים.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …