דף הבית / ייעוץ עסקי / מערכת CRM – כי לידים נועדו להמרה, לא לאיסוף

מערכת CRM – כי לידים נועדו להמרה, לא לאיסוף

קמפיין מוצלח של איסוף לידים הוא לא דבר קל לביצוע, אבל קמפיין מוצלח באמת מסתיים בהמרת הליד ללקוח משלם. איסוף לידים לא שימושי הוא כמו כתיבת שירים למגירה. יש תחושה של הצלחה, אבל זה עובר די מהר, ומתחלף בהבנה של הכישלון.

אנחנו לא באים להוציא את הרוח מהמפרשים למשוררים בתחילת דרכם, אבל אנחנו בהחלט באים להעלות את המודעות לאלו שמחפשים לעשות מהלכי שיווק אפקטיביים לקיומה של מערכת CRM.

מה זה מערכת CRM?

מערכת CRM היא בעצם מערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management). ניהול נכון של קשרי הלקוחות שלכם הוא הסוד להצלחה של העסק שלכם, וככל שתפנימו את זה מוקדם יותר ותמנפו את העוצמה של המערכות הללו בשלב מוקדם יותר, ככה העסק שלכם יתפתח מהר יותר, ובצורה בריאה יותר.

המערכות המתקדמות ביותר מאפשרות לכם לעשות הכול, ממש הכול בנושא ניהול הלקוחות:

  • ניהול לידים יעיל
  • ניהול משימות שונות
  • ניהול מועדוני לקוחות
  • שליחת מסרונים חכמה
  • ניהול פרויקטים רבי-שכבות
  • הפקת חשבוניות ודוחות ברגע
  • ייעול מתמשך של כל פעולה בעסק

הרשימה החלקית הזו היא רק כותרות לעשרות פעולות שונות המתממשקות יחדיו ומאפשרות התייעלות עסקית יוצאת דופן, ושיפור אחוזי ההמרה של הקמפיינים שלכם, לעיתים במאות אחוזים.

אז איך בוחרים?

שאלה טובה למדי, שכן יש תחרות בשוק מערכות ה-CRM. אתם אולי צריכים ללכת עם תחושת הבטן שלכם, אך בטוח צריכים לבסס אותה על מה שאתם מקבלים בפועל. בדקו מה אתם מקבלים, ואז תחליטו.

השירות חייב להיות אישי, מהיר וזמין תמיד. מדובר בעסק, והכסף שלכם מושקע שם. אתם רוצים מגוון שירותים עצום, כדי לבדוק, להבין וליישם את הטוב ביותר עבורכם. אתם רוצים את האפשרות לנהל מועדון לקוחות, דיוור, ומינוף מקסימלי של קשרי הלקוחות שלכם, תמיד.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …