דף הבית / כללי / מועדוני לקוחות פעילים זה לעסקים משגשגים

מועדוני לקוחות פעילים זה לעסקים משגשגים

אם אתם בעלי עסק ומוכנים לקחת את העסק לשלב הבא, השלב הזה בו הוא עובד עבורכם ולא אתם עבורו, הרי שאתם קוראים את המאמר הנכון. מועדוני לקוחות הם כלי חזק במיוחד ליצירת הכנסות כמעט פאסיביות אם לא פאסיביות, תלוי בסוג העסק שלכם, ולהזניק את ההכנסות בצורה משמעותית ומתמשכת.

צמיחה אורגנית לצד רכישות חוזרות, שני תהליכים חיוניים להתבססות עסק, ומה שמבדיל בין עסקים רציניים לכאלו שעדיין לא הפנימו מה זה אומר צמיחה אמיתית. יש עוד כלים בשוק, זה בטוח, אבל לאן שלא תפנו, אם לא ביססתם את עצמכם עם קהל לקוחות נאמן ויציב, הרי שאתם תמיד תהיו במרדף אחרי הלקוח הבא.

מועדוני לקוחות מביאים לכם לקוחות חדשים

לא רבים מבינים כי מועדוני לקוחות מביאים עבור העסקים הממנפים אותם לקוחות חדשים. לא רק לקוח חוזר שקנה, נרשם, וזכה בהנחות והטבות, אלא גם לקוח חדש שקיבל המלצות מלקוח וותיק, או שראה שאתם מציעים מועדון לקוחות וקיבל את הרושם הנכון כי אתם עסק שלוקח את עצמו ברצינות, ומציע שירות טוב.

חלק משירות טוב שמביא לקוחות חדשים כולל כלים כמו –

  • מתן הטבות ללקוחות חדשים ומצטרפים חדשים
  • חבר מביא חבר – עידוד לקוחות קיימים להביא לקוחות חדשים
  • שם טוב – פשוט מעצם העובדה שאתם מציעים שירות יותר טוב מאחרים
  • למידה של העסק – הנתונים המצטברים בניהול מועדון הלקוחות עובדים עבורכם, ועל זה נרחיב כעת

מועדוני לקוחות זה מעל ומעבר

בעולם של ימינו, מידע הוא המטבע החזק ביותר, הרבה יותר חזק מביטקוין, מהדולר או מזהב. מידע שווה המון, וכלים כמו מועדוני לקוחות הם מכונות לאיסוף מידע. אתם יודעים מי נכנס ומי לא, כמה אנשים בדקו מה, ומי ביצע איזו רכישה. אתם יכולים לשדרג ולשפר, ולהגיע לחווית לקוח מושלמת, שמתבטאת בעוד ועוד מכירות.

העניין הוא כמובן לא רק איסוף הנתונים, אלא ניתוחם, וזה כבר תלוי בכם ובצרכים וברצונות שלכם, אבל המידע הבסיסי מצטבר בין אם תרצו ובין אם לא, וזה חשוב מאוד לעסק שלכם. תוכלו לזהות את המבצעים שעובדים, להיות בקשר עם הלקוח לקראת החגים, בימי הולדת, ובכל אירוע אחר שמעודד רכישה של המוצר או השירות שלכם.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …