דף הבית / בעלי מקצוע / מה מאפשר בית דפוס בחיפה?

מה מאפשר בית דפוס בחיפה?

בעולם של ימינו אנחנו מרבים לחשוב על המצאת האינטרנט או על פיתוח הסמארטפונים, ומדברים עליהם (בצדק) כעל מהפכה, אבל כבר לפני 500-600 שנה התרחשה מהפכה חשובה אף יותר, מהפכה שבלעדיה לא היינו נהנים היום מהטלפונים החכמים ובעצם רוב הדברים שיש לנו לא היו קיימים – מהפכת הדפוס.

תחילה היה זה יוהן גוטנברג: בתי דפוס היו קיימים כבר מאז המאה ה-7, אבל הצורף הגרמני פיתח שיטה להדפיס עותקים רבים בעלות נמוכה, ב-1456 הדגים את הטכניקה החדשנית והדפיס תנ"ך (בלטינית) ובכך הניח את היסודות למהפכה. הממציא המוכשר היה איש עסקים פחות מצליח ועל כן מת בחוסר כל, אולם בהמשך המאה ה-15 ובמהלך המאה ה-16 התפשטו בתי הדפוס בכל אירופה וגם מחוצה לה. התוצאה: קרוא וכתוב הפכו מיומנויות נפוצות מאוד והמין האנושי הפך הרבה יותר משכיל.

גם כיום, ואפילו לאחר שחלק גדול מהתכנים עברו לפורמט דיגיטלי, בהחלט ניתן למצוא מקומות שבהם תוכלו להדפיס מגוון רחב של חומרים – בפרט כדאי לפנות אל בית דפוס בחיפה שמציע ציוד מתקדם, ניסיון רב ושירות מעולה.

ספרים, חוברות – ועוד ועוד

בית דפוס בחיפה הוא קודם כל המקום להדפיס בו ספרים וחוברות מכל הסוגים – ספרי קריאה, ספרי חיים, ספרי ילדים, ספרי לימוד, חוברות הדרכה וכו'.

במקרים אלה חשוב במיוחד להקפיד על הגהה ועל עימוד מדויק וכמובן לבחור את הגודל הרצוי של הדפים ואת סוג הכריכה, קשה או רכה.

אבל בית דפוס בחיפה הוא המקום להדפיס בו גם מוצרים רבים אחרים: החל מהזמנות לחתונה, דרך כרטיסי ביקור, פלאיירים, פנקסי חשבוניות, מגנטים, קטלוגים, מדבקות ועוד פריטים שכל עסק זקוק להם, וכלה במוצרים המחייבים איכות מקסימלית כגון שמשוניות, רולאפים, פוסטרים, חולצות, מגבות ועוד ועוד.

שירותים נוספים של בית דפוס בחיפה

בית דפוס מודרני מספק ללקוחותיו שירותים חיוניים נוספים פרט להדפסה עצמה, ובפרט הכוונה לסיוע בעיצוב.

הליווי הגרפי והייעוץ המקצועי, שנשענים הן על ידע רחב והן על ניסיון עשיר, הם בעלי ערך רב לכל לקוח, שהרי לא רק איכות ההדפסה קובעת את התרומה של הפלאיירים, כרטיסי הביקור, המגנטים, הפוסטרים והרולאפים, אלא גם התוכן שלהם, ומאחר שאנחנו חיים בעידן ויזואלי, מומלץ בחום להשקיע בעיצוב.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …