דף הבית / בעלי מקצוע / דודי מליץ

דודי מליץ

יושרה מלאה היא מפתח להצלחה אמיתית בכל תחום, ובפרט בעולם היחצנות. יש אולי מי שירימו גבה לנוכח הקביעה הזו, אבל בטווח הארוך מי שלא מתנהל על-פי ערכיו ואמונותיו לא יוכל להצליח בשום תחום, ובוודאי שלא לרוות נחת מהעיסוק שבחר לעצמו, והרי התגמול שלנו מעבודה אינו רק כסף אלא גם סיפוק כתוצאה מהתמודדות מוצלחת עם אתגרים, פיתוח האישיות והפיכת העולם למקום טוב יותר.

דוגמה מצוינת לחשיבותה של יושרה גם בתחום יחסי הציבור היא דודי מליץ. מליץ, שמנהל מזה מספר שנים משרד מצליח ליחסי ציבור, אסטרטגיות תקשורתיות וניהול משברים, מקפיד לייצג את בני אדם וחברות שהוא מזדהה עם הערכים המניעים אותם – ובהחלט רואה ברכה בדרך שבה בחר וממנה הוא מקפיד לא לסטות.

יושרה מוחלטת – תוך שמירה עם נועם הליכות

הציבור הרחב נחשף לאישיותו של מליץ בתוכנית הטלוויזיה "האח הגדול VIP". הליהוק של מליץ היה אולי גימיק (דיירת אחרת בבית הייתה הזמרת מאיה בוסקילה, האקסית ה"מיתולוגית" של מליץ באותה תקופה), אבל עד מהרה הוא התגלה כדייר דעתן, אסרטיבי ובעיקר כזה שמתנהל ביושרה מלאה ובה בעת שומר על דרכי נועם.

מרכיבים אלה באישיותו, שמן הסתם אחראים לכך שהוא זכה באותה עונה במקום הראשון, הובילו אותו גם להצלחה עסקית. ההתנסות הטלוויזיונית הבהירה למליץ כי הוא מעדיף לעבור אל מאחורי הקלעים ולסייע לאחרים להתמודד עם ההשפעה של התקשורת, והתוצאה: משרד יחסי הציבור שנושא את השם דודי מליץ ושמליץ הוא הרוח החיה בו ומי שנותן את הטון, שמבוסס כאמור על יושרה מוחלטת.

כיצד בוחר דודי מליץ לקוחות?

הוכחה אחת לכך שמליץ מקפיד על יושרה מוחלטת היא הבחירה שלו לוותר על ייצוגה של ענבל אור. יזמית הנדל"ן שנקלעה לקשיים שכרה את שירותיו של מליץ, שכאמור מתמחה בניהול משברים ובאסטרטגיות תקשורתיות, אולם כעבור זמן מה הבין מליץ שהוא אינו יכול לייצג את אור בהתאם לתפישת עולמו המקצועית והאישית ודרכיהם של השניים נפרדו.

מצד שני לא היסס דודי מליץ לצאת כנגד העליהום על תחום האופציות הבינאריות והפורקס, שמהווים כלי פיננסי לגיטימי ואף מתגמל מאוד כשלומדים איך לעבוד איתם (וכמובן מומלץ לעשות זאת בטרם מתחילים לסחור בדרך זו, שכמו כל אפיק השקעה, טמונים בו גם סיכונים).

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …