דף הבית / בעלי מקצוע / מהן הפעולות שמבצע הצוות של דרור פינוי דירות לפני הפינוי?

מהן הפעולות שמבצע הצוות של דרור פינוי דירות לפני הפינוי?

הצוות של דרור פינוי דירות הינו צוות ותיק ובקיא מאוד בתחום פינוי הדירות. מדובר בצוות בעל ניסיון רב אשר יכול לבצע כל עבודה נדרשת במהירות וביעילות, והכל בזכות העובדה שהם מתכננים מראש את העבודה אותה הם עומדים לבצע.

בחברת דרור פינוי דירות יודעים כי ככל שמבצעים תכנון מוקדם באופן מסודר יותר, כך הפינוי עצמו יהיה קל יותר ולכן הצוות מגיע למקום רק לאחר שהוא מסיים לסדר את תכנון העבודה הנכון ויום העבודה מתחיל באופן מוגדר ומסודר. כיצד מבוצע התכנון הזה? על כך תוכלו למצוא תשובה במאמר הבא.

הגעת נציג לייעוץ ראשוני

בשלב הראשון, בכדי לקבל הצעת מחיר נכונה בהתאם למצב של הדירה יגיע אליכם נציג מקצועי מטעמנו אשר יבדוק את הדירה ואת המצב שלה ויאפשר לכם לקבל מענה לכל שאלה ומידע מדויק על הדרך בה תפונה הדירה.

לאחר הייעוץ כמובן תקבלו הצעת מחיר מתאימה, ולעיתים, במידה ומדובר בנכס בעייתי במיוחד היועץ גם יצלם כמה תמונות של המקום על מנת לבנות תכנית פינוי מדויקת ומתאימה.

תכנון עבודה במשרדי החברה

לאחר שהנציג ביקר אצלכם בדירה הוא יתחיל בבניה של תכנית עבודה ובנייה של הצוות הנכון לצורך הפרוייקט – ציוות מספר אנשי צוות מתאים, ארגון ציוד העבודה הדרוש ועוד.

בבוקר ההגעה אל הדירה לצורך הפינוי חברי הצוות יקבלו תדרוך מדוייק לגבי העבודה הנדרשת מכל אחד מהם כך שבפועל כל אחד יגיע אל הדירה, יתמקם באזור אותו הוא צריך לפנות או בעבודה לה הוא צוות ויחד כולם יוכלו לבצע ארגון של כל הדירה ופינוי מלא שלה בתוך זמן קצר ועל פי ההגדרה של התפקיד שקיבל כל אחד מחברי הצוות.

לסיכום, אם אתם צריכים לבצע פינוי של דירה, אל תתפשרו ובחרו אך ורק חברה מקצועית אשר תבדוק היטב את הדירה, את הסביבה, את צורת העבודה הנדרשת וכל פרט נוסף אשר ישפיע על העבודה שלה. חברה שבסופו של דבר תוכל לבצע עבודה מהירה וייסודית ולהעניק לכם את התמורה המלאה לכסף ששילמתם.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …