דף הבית / כללי / הדפסת מדבקות לעסק: מתי פעם האחרונה עשיתם משהו ייחודי?

הדפסת מדבקות לעסק: מתי פעם האחרונה עשיתם משהו ייחודי?

קידום ושיווק, מיתוג ובידול, מילים קטנות, קופצניות וחשובות עד אינסוף לעסק שלכם. אם אתם מחפשים דרך יצירתית ומיוחדת לפרוץ לתוך התודעה של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולהשאיר שם חותם – הדפסת מדבקות לעסק היא הפיתרון בשבילכם.

מדבקות זה כיף, מדבקות זה קל, מדבקות זה יצירתיות שמדברת לכולם. יותר מזה, מדבקות זה ממכר, וברגע שתראו את האפקט לא תבינו איך לא עשיתם זאת קודם לכן. הגמישות הטכנולוגית של בתי הדפוס המתקדמים ביותר מאפשרת לכל בעל עסק, קטן כגדול, להדפיס מדבקות לעסק בכמה לחיצות כפתור. הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מהאפשרות הייחודית הזו להקפיץ את העסק שלכם למעלה בסטייל.

מיתוג בהדפסת מדבקות לעסק:

  1. מדבקות לחלון הראווה – אם אתם עסק עם חלון ראווה, וסומכים על כניסת לקוחות מהרחוב, מדבקות על החלון זו דרך קלה ולא יקרה כלל לעשות בדיקת מיתוג – להדפיס, להדביק, לראות תגובה במשך כמה ימים, ולהחליף למיתוג אחר. תראו מה עושה את העבודה הטובה ביותר, ואיתו תרוצו קדימה.
  2. מדבקות לרכב – מיתוג הרכב כפרסומת על גלגלים זה מהלך בסיסי בעסק. אל תדלגו עליו. העלות זולה, והתוצאה מעולה, אז אין על מה להרהר אלא פשוט להדפיס ולהדביק בהקדם.
  3. מדבקות קיר – זה כבר ממש מיתוג, הדפסת מדבקות לעסק עצמו, כלומר למבנה של העסק, בין אם משרד או חנות, זו אמירה – אנחנו מיוחדים. והאפשרויות יסחררו לכם את הראש, ואז גם ללקוחות.

מדבקות למוצר עצמו

לא רק בדברים הגדולים, הרי אלוהים שוכן בפרטים הקטנים, והמוצר שלכם יכול ליהנות ממדבקה עם מיתוג מיוחד וחיתוך מיוחד כדי להפוך למוצר משודרג. תוכלו לסגור את האריזה עם המדבקה המיוחדת, לפרסם ברקוד לסריקה או מבצעים מיוחדים, ואפילו ברכה או טוויסט עם קריצה, כל מה שתרצו.

עם הדפסת מדבקות לעסק תוכלו להביע את כל היצירתיות ורעיונות השיווק שלכם בכדי לייצר לא רק מגוון של אפשרויות, אלא לבחון באמת מה עובד הכי טוב לעסק שלכם. רק כדוגמא, הדבקה של קוד קופון ממותג ומיוחד על מוצר הופכת את הקופון לאטרקטיבי יותר, וסביר להניח שיותר ישתמשו בו, וירכשו מכם שנית עם הקופון.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …