דף הבית / בעלי מקצוע / הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים – מודפס או דיגיטלי?

הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים – מודפס או דיגיטלי?

ציירים וצלמים – ולא רק הם, אגב, אלא גם אדריכלים ומעצבים בכל התחומים – זקוקים לתיק עבודות, ולא רק תיק עבודות אלא כזה שייצור את הרושם המבוקש.

הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים נדרשת כשמדובר באמן שמבקש להתקבל למוסד לימודים בתחום האמנות, ואחד מתנאי הקבלה הוא הצגת עבודות קודמות, שכל אחת מהן מרשימה בפני עצמה וביחד הן יוצרות אמירה של ממש. הכנת תיק עבודות לצלמים וציירים (וכאמור גם לאנשי מקצוע אחרים) נדרשת גם כשמדובר במי שרוצה להציג ללקוח פוטנציאלי את יכולותיו, והרי אין עדות טובה יותר לכישרון ציור או צילום מהתוצאות של אותו כישרון.

בכל מקרה אחת השאלות העיקריות לקראת הכנת תיק עבודות שכזה היא האם ליצור תיק שכולל עבודות מודפסות או שמא ליצור תיק עבודות דיגיטלי.

היתרונות של תיק עבודה דיגיטלי

הכנת תיק עבודות דיגיטלי לציירים וצלמים ואנשי מקצוע אחרים מאפשרת להציג את התיק בקלות ובנוחות לכל לקוח פוטנציאלי, גם מבלי להיפגש איתו פיזית.

בנוסף ניתן להעלות תיק עבודות דיגיטלי לאתר אינטרנט שבונה הצייר או הצלם, לדף פייסבוק וכו', ובכך לחשוף אותו למקסימום עיניים.

היתרון של תיק עבודות מודפס

הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים בגרסה ה"קלאסית", כלומר המודפסת, מאפשרת שליטה טובה יותר על התוצאה הסופית – שכן במקרה של תיק עבודות דיגיטלי אין לנו שליטה על גודל המסך שעליו צופה הלקוח הפוטנציאלי ביצירות.

לעומת זאת, כשההעתק של הציור או הצילום מודפס על דף, יש לאמן שליטה מקסימלית על התוצאה הסופית.

הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים – רק אצל אנשי מקצוע מיומנים

בכל מקרה, בין אם בחרתם בגרסה המודפסת ובין אם אתם מעדיפים ו/או זקוקים לתיק דיגיטלי, חשוב מאוד לבצע הכנת תיק עבודות לציירים וצלמים אך ורק אצל אנשי מקצוע מיומנים.

הסיבה לכך היא שהפקדת הציורים והצילומים בידיים לא מקצועיות תניב תיק עבודות שאינו מציג את היצירות במלוא תפארתן, כך שסיכויי הקבלה ללימודים או הסיכוי לזכות בלקוח חדש צונחים.

בנוסף טיפול לא מקצועי בציורים או צילומים במסגרת הכנת תיק העבודות עלול להזיק להן ולגרום לעוגמת נפש של ממש – כך שחשוב להשקיע מחשבה בבחירה מושכלת ובעיקר לבקש לראות תיקי עבודה של ציירים וצלמים שכבר בוצעו בסטודיו שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …