דף הבית / כללי / הרבלייף נוטרישן – ברוך הבא לשם המותג החדש שלנו

הרבלייף נוטרישן – ברוך הבא לשם המותג החדש שלנו

חברת הרבלייף אימצה שם מותג חדש המסמל יותר מתמיד, את תפיסת עולמה של החברה. אז אם עדיין לא הכרתם, הגיע הזמן להכיר את הרבלייף נוטרישן!

קצת על הרבלייף נוטרישן בע"מ

הרבלייף נוטרישן היא חברה בינלאומית, אשר שמה לה למטרה לשפר את עולם התזונה ואורח החיים הבריא בקרב לקוחותיה ובכלל. בין השאר, מציעה החברה מאז שנת 1980 תכניות ומוצרי תזונה שמטרתם היא סיפוק פתרונות נוחים ויעילים למגוון בעיות בריאות המאפיינות כיום את העולם המערבי כמו בעיית ההשמנה. חברת הרבלייף נוטרישן ערה למגמות בריאותיות וציבוריות הקיימות כיום בעולם ופועלת בתוכן, כמו העלויות הגבוהות בתחום הבריאות הציבורית, גידול במספר האוכלוסייה המזדקנת ועוד.

פיתוחיה של החברה מיוצרים ברובם במתקנים ייעודיים של החברה ובין השאר, מהווים פיתוחים מדעיים שמאחוריהם מחשבה רבה. במקביל, החברה דוגלת בגישה קהילתית אשר מעודדת בחירה באורח חיים נכון ובריא, ניהול המשקל, הקפדה על צריכת אנרגיה בכמות מספקת וכד'. המוצרים ותפיסת העולם הכללית המנחה את החברה מופצים באופן בלעדי דרך חברים עצמאיים של הרבלייף נוטרישן במדינות רבות בעולם (מעל 90 מדינות, ליתר דיוק).

באופן כללי, החברה מעסיקה מעל ל-8000 עובדים ברחבי העולם ומעודדת משקיעים לבקר באתר ייעודי לקשי משקיעים, אתר המתעדכן באופן תדיר ומכיל מידע פיננסי. מניותיה של החברה נסחרות בבורסת ניו יורק. נכון לשנת 2017, מכירות החברה הגיעו לסך של 4.4 מיליארד דולר נטו.

השם החדש של המותג כמשקף תפיסת עולם

בעלי המניות של חברת הרבלייף אישרו את שינוי שמה של החברה ל"הרבלייף נוטרישן בע"מ" באסיפה השנתית. מנכ"ל החברה, ציין כי הצרכנים כיום מאפשרים לחברים העצמאיים של הרבלייף נוטרישן להיות שותפים בבחירה באורח חיים הבריא הכולל תזונה נכונה ואורח חיים פעיל יותר, ברמה גבוהה מבעבר. השם החדש של החברה, מסמל את התקדמותה אל עבר השפעה נרחבת יותר על תעשיית התזונה.

חשוב לציין שהרבלייף נוטרישן מציעה ללקוחותיה להצטרף להצלחה הכלכלית על ידי הפצת המוצרים במשרה בסדר גודל משתנה. הרעיון מאחורי שיטת ההפצה (המהווה את שיטת ההפצה הבלעדית של מוצרי החברה), הוא להעניק חוויה ייחודית של "אחד על אחד" עבור הלקוחות. כמו כן, שיטת ההפצה הזו מסייעת בנתינת תשומת לב אישית לכל לקוח ולקוח, בהתאם לשינוי ההתנהגותי הנדרש לשם שמירה על אורח חיים בריא.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …