דף הבית / ייעוץ עסקי / כיצד לבחור מאמן עסקי

כיצד לבחור מאמן עסקי

 מאמן עסקי הוא איש מקצוע שעוזר לך להשיג את המטרות העסקיות שלך. אבל עם כל כך הרבה מאמנים בחוץ, איך אתה בוחר את המאמנים המתאים לך ולעסק שלך? 

להלן ארבעה טיפים מאת דליה אוגמן שיעזרו לך לבחור מאמן עסקי שמתאים לך.

1. הגדירו את המטרות שלכם

לפני שתתחיל בחיפוש אחר מאמן עסקי, חשוב שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה להשיג. מהן המטרות הספציפיות שלך? האם אתה רוצה להצמיח את העסק שלך? הגדלת מכירות? להיכנס לשוק חדש? ברגע שאתה יודע מה המטרות שלך, תוכל למצוא מאמן שמתמחה בסיוע לעסקים להשיג יעדים מסוג זה.

2. בצע את המחקר שלך

לא כל המאמנים נוצרו שווים. בדיוק כמו כל מקצוע אחר, יש מאמנים טובים ומאמנים גרועים. לכן, חשוב לעשות את המחקר שלך לפני בחירת מאמן. קרא ביקורות מקוונות, בדוק את האתר שלהם וראה אם ​​יש להם המלצות מלקוחות מרוצים. זה ייתן לך תחושה טובה אם הם מישהו שאתה יכול לסמוך עליו או לא.

3. קחו בחשבון את הניסיון שלהם

כשזה מגיע למציאת מאמן עסקי, הניסיון חשוב. אתה רוצה למצוא מישהו שהיה במשחק האימון במשך זמן מה ועזר לעסקים להשיג הצלחה. שאל אותם על הניסיון שלהם, איזה סוג של עסקים הם אימנו ואיזה סוג של תוצאות הם הצליחו להשיג. ככל שיש להם יותר ניסיון, כך הם יהיו מצוידים יותר כדי לעזור לך להגיע ליעדים שלך.

4. קבעו פגישת ייעוץ

לאחר שצמצמת את רשימת המאמנים הפוטנציאליים שלך, קבע פגישת ייעוץ עם כל אחד. זה ייתן לך הזדמנות להכיר אותם טוב יותר ולראות אם הם מישהו שאתה מרגיש בנוח לעבוד איתו לטווח ארוך. זו גם הזדמנות עבורם להכיר אותך ואת העסק שלך כדי שיוכלו לפתח תוכנית אימון מותאמת אישית לצרכים שלך.טעויות נפוצו בבחירת מאמן עסקי 

1. בחירת מאמן שאינו מתאים

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בבחירת מאמן עסקי היא בחירת מישהו שלא מתאים לו. חשוב לבחור מאמן שמבין את העסק שלך ויכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה הספציפית שאתה צריך כדי להצליח.

2. לא עושה את המחקר שלך

טעות נוספת שאנשים עושים בבחירת מאמן עסקי היא לא לעשות את המחקר שלהם. הקפד לקרוא ביקורות ולבדוק את אתר האינטרנט של המאמן לפני קבלת החלטה. זה יעזור לך לקבל תחושה טובה יותר האם הם מתאימים לך או לא.

3. אין מטרות ברורות

לפני שתתחיל לעבוד עם מאמן עסקי, חשוב שיהיה לך מושג ברור מה המטרות שלך. זה יעזור לך ולמאמן שלך ליצור תוכנית המותאמת לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך.

4. מנסה לעשות הכל בעצמך

טעות נפוצה שאנשים עושים כשהם פותחים עסק משלהם היא מנסים לעשות הכל בעצמם. למרות שחשוב להיות פעיל בשלבים המוקדמים, יגיע שלב שבו תצטרך להאציל משימות ואחריות לאחרים. מאמן עסקי יכול לעזור לך לזהות תחומים שבהם אתה צריך למקד את תשומת הלב והאנרגיה שלך, כמו גם כאלה שניתן להאציל לאחרים.

5. לא להיות פתוח למשוב

אם אינך פתוח לקבל משוב, סביר להניח שעבודה עם מאמן עסקי לא תועיל לך. חלק מרכזי בתהליך האימון הוא היכולת לקבל ביקורת בונה ולהשתמש בה כדי לשפר את העסק שלך. אם אינך מוכן לעשות זאת, אז עדיף למצוא דרך אחרת לקבל את ההדרכה והתמיכה שאתה צריך.

6. לא להיות מחויב

עבודה עם מאמן עסקי דורשת זמן, אנרגיה ומחויבות מצידך. אם אתה לא מוכן להשקיע את העבודה, אז לא סביר שתראה תוצאות מקשר האימון.

7. מצפה לניסים

לבסוף, אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים כאשר עובדים עם מאמן עסקי היא לצפות לניסים. אמנם אימון יכול בהחלט לעזור לך להגיע להצלחה, אבל חשוב לזכור שאין תיקונים מהירים או הצלחות בין לילה. אם אתה נכנס לאימון עם הלך הרוח הזה, אתה צפוי להתאכזב

סיכום:

בחירת המאמן העסקי הנכון היא החלטה חשובה שיכולה לקבל או לשבור את המטרות העסקיות שלך. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, אתה תהיה בדרך למצוא מאמן שמתאים לך ולחברה שלך. בהצלחה!

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …