דף הבית / צרכנות /  כל האביזרים הדרושים לרוכבי האופנועים – אופנוסנטר

 כל האביזרים הדרושים לרוכבי האופנועים – אופנוסנטר

חברת אופנוסנטר הוקמה בשנה 2002 והיא יבואנית ומפיצה בלעדית בישראל של מותגים רבים בתחום אביזרי האופנועים בינהם: מותג קסדות העל האיטלקי AGV, מותג העל היפני KABUTO, קסדות השטח של JUST1, קסדות RED, קסדות SMK, קסדות ORIGINE, מעילי CAT2MOTO, ביגוד ואביזרים של מותג RED, ביגוד של SPYKE האיטלקית, דיבוריות לקסדה UCLEAR, ביגוד ומגפי שטח של KENNY JUST1 עוד.

לרשת אופנוסנטר ארבעה סניפים באזור המרכז:

  • שוקן 5 ת"א, יצחק שדה 19 ת"א
  • דיזינגוף 43 ת"א 
  • יצחק שדה 19 ת"א
  • שד' הר ציון  104 ת"א
  • בן גוריון 1 (מגדלי בסר 2) רמת גן

רשת אופנוסנטר – ציוד לאופנועים ואביזרים לאופנועים, דואגת לייבא ולייצר את המילה האחרונה בתחום הבטיחות והאופנה לרוכבים וכל זה בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.

 

רשימת אביזרי חובה לרוכבי האופנועים

  • קסדות לאופנועים – כידוע החוק במדינת ישראל מחייב את רוכבי האופנועים לחבוש קסדה, שוק קסדות לאופנועים רווי וניתן למצוא ברשת שפע קסדות מחברות שונות, בדגמים שונים ובעיצובים שונים. אפשר לרכוש קסדה מלאה שלמה או מפרקית כאשר עיקר החשיבות היא בבחירת קסדה בטיחותית, נוחה, שקטה, בעלת משקף נקי שאינו צובר אדים או חודר מים ומאפשרת לרוכב האופנוע להתרכז בדרך.
  • כפפות לאופנוע – חשוב מאוד ואף מומלץ ללבוש כפפות בכל רכיבה. חבישת הכפפות מגינה על הרוכב מפני רוחות ותנאי מזג אויר שונים (חום בקיץ וקור בחורף), מגבירה את האחיזה על ידיות הכידון, ובמקרה של נפילה או תאונה – חלילה, הכפפות יגנו על כפות הידיים של הרוכב, מפני חבלות ושריטות, לכן, יש חשיבות רבה לרכוש אביזר זה.
  • מעיל לאופנוע – הוא חלק בלתי נפרד ואף חובה לכל רוכב אופנוע. המעיל צריך להיות מותאם באופן אישי למידותו של רוכב האופנוע, הדבר ישפר את חווית הרכיבה ויעניק לרוכב האופנוע בטיחות והגנה בעיקר על פלג הגוף העליון. ישנם לא מעט דגמים של מעילים לאופנועים וביניהם מעיל אופנוע רב עונתי, מעיל חורץ לאופנוע, מעיל קיץ לאופנוע, מעיל אופנוע לילדים, מעיל אופנוע לנשים ואף מעיל לאופנוע מעור.
  • נעלי רכיבת כביש – נעלי רכיבה מיוצרות בקפידה, מתוך הבנה של אנטומית כף הרגל, הדבר קריטי כאשר מדובר אצל רוכבי אופנועים משום  שנעל הרוכב צריכה להיות יציבה ועמידה בעת הרכיבה. נעל רגילה יכולה להישחק ולהגיע לבלאי גבוה, הרעיון מאחורי הפיתוח של נעל רכיבה לכביש באה לתת לרוכב תחושה עמידות ויציבות בעת הרכיבה.

 

אנחנו ברשת אופנוסנטר, ציוד לאופנועים ואביזרים לאופנועים, מאמנים במוצרים שלנו ומקפידים לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר עבור קהל לקוחותינו חווית קניות מושלמת. כך פתחנו את האפשרות לבצע רכיבות מבחן עם מותגי הקסדות שלנו ואנחנו מאפשרים לבצע טרייד אין על קסדות ישנות מכל סוג ובכל מצב. ניתן ליצור איתנו קשר לתאם הגעה, להגיע ולהרגיש את איכות המוצרים. להזמנות חייגו 0549793930 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://ofnocenter.co.il/.

אולי תאהבו גם

‏משטחי שקילה – לדיוק גם במספרים גדולים מאוד

‏כאשר אתם צריכים לבצע מדי יום ביום שקילה של ‏כמות גדולה של מוצרים בתעשיה או …