דף הבית / כללי / למה לבצע ברית מילה עם מוהל רופא?

למה לבצע ברית מילה עם מוהל רופא?

נולד לכם בן? מזל טוב! במאמר זה תוכלו לקרוא על כל הסיבות לביצוע ברית מילה עם מוהל רופא.

מהו מוהל רופא?

מדובר על רופא כירורג, שהוא אורולוג או אורולוג ילדים, המוכשר לביצוע מילת תינוקות. האורולוג, שתחום העיסוק שלו קשור כל כולו לאיברי המין והמערכות הקשורות אליהם. בניגוד למוהל הרגיל, מוהל שהוא גם רופא מורשה לתת לתינוק הרדמה מקומית וכך להקל עליו את התהליך. כמו כן חשוב גם לזכור, שמדובר ברופא לפני הכל ולכן הוא גם יכול לתת מענה לשאלות רפואיות עליהן נרחיב מיד.

בשביל מה צריך רופא באולם?

כאמור, רק מוהל שהוא גם רופא יכול לתת זריקת הרדמה מקומית לתינוק, אבל זהו לא היתרון היחיד שלו! מוהל רופא הוא גם בעל סמכות לקבל את ההחלטה האם לערוך את המילה או לא בהתאם לתנאים פיזיולוגיים של התינוק כדוגמת צהבת, משקל נמוך, משתנים לגבי הפין עצמו ועוד.

לידיעתכם, גם מוהלים שאינם רופאים, נוהגים להתייעץ עם אורולוג או אורולוג ילדים לפני ביצוע מילה בתינוק, שיש ספקות לגבי מצבו הבריאותי או לגבי מבנה הפין שלו.

ומה לגבי הטקס?

טקס ברית המילה הוא נושא שנוי במחלוקת. יש שיגידו, שהוא טקס יפה ומרגש ומהווה ציון דרך אצל הרך הנולד והוריו. לעומת זאת יש שיגידו, שהטקס הוא מיותר והעיקר לערוך את המילה. ובכן, לא משנה באיזו גישה אתם, רופא מוהל יוכל לספק לכם את הפתרון. איך? פשוט מאוד! הרופא מוהל יכול לערוך את הטקס המסורתי ובאפשרותו גם לערוך את המילה בקליניקה ובפרטיות. השאלה היא פשוט, מה אתם – ההורים בוחרים.

חששות

הורים טריים רבים חוששים מאוד מנושא המילה ובהחלט ניתן להבין אותם. הרי בסופו של דבר, מדובר על הליך כירורגי, המתבצע בתינוק בן שמונה ימים! זוהי הסיבה העיקרית לכך, שהורים רבים בוחרים לערוך את הברית עם רופא מוהל וכך הם מרגישים, שהתינוק הקטן שלהם נמצא בידיים טובות. ולמה זה? כי סיפורים על טעויות במילה תמיד אפשר למצוא והתחושה ההורית אומרת, שאורולוג מומחה לא ייתן לזה לקרות.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …