דף הבית / ייעוץ עסקי / למה גם לכם כדאי להשקיע במגוון מוצרי פרסום ומתנות?

למה גם לכם כדאי להשקיע במגוון מוצרי פרסום ומתנות?

המציאות העסקית בימינו מתאפיינת ברמת תחרותיות גבוהה מאוד, בכמעט כל התחומים הקיימים. בהתאם כל עסק שרוצה לשגשג באמת, ולהצליח גם בטווח הארוך, חייב להבטיח מקסימום נראות, למתג את עצמו כאיכותי ולפעול בכל אפיקי השיווק הקיימים. מוצרי פרסום ומתנות הם דרך מצוינת לסמן וי על כל הסעיפים הנ"ל, ובפרט אם בוחרים בחוכמה מתנות שהן גם מוצר פרסומי.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים מתנות פרסומיות?

מוצרי פרסום ומתנות חייבים להיות מעוצבים בקפידה, שכן רק בדרך זו מובטח לכם שהם ייצרו את הרושם המתאים. העיצוב חייב להתאים לשפה העיצובית של העסק באופן כללי, לכלול את הלוגו (באופן בולט אבל לא בולט מדי) ובדרך כלל יתווסף גם סלוגן קצר שימתג את העסק כאיכותי.

דגש חשוב נוסף הוא על איכות המוצר עצמו. ישנם שלל מתנות שהן מוצרים פרסומיים ואם למשל בחרתם בעט, כדאי שיהיה זה עט איכותי כך שמקבל המתנה ישתמש בה זמן רב והמסר הפרסומי ילווה אותו במשך זמן רב. באופן דומה אם בחרתם תיק מעוצב, כדאי שהוא לא יתפרק תוך כמה חודשים, שכן במקרה זה לא צפויה תועלת לעסק מחלוקת התיקים ואף להפך, הוא עלול להיות מזוהה עם מוצרים נחותים שלא מחזיקים מעמד.

אילו מוצרים פרסומיים מתאימים לשמש כמתנות?

כאמור קיים מגוון רחב מאוד של מוצרי פרסום ומתנות. בין האופציות הפופולריות: דיסק און קי (מתנה שימושית מאוד לכל אחד ואחת, ובנוסף פריט שמשדר עדכניות), חולצה עם הדפס מעניין, מטריות ממותגות, מגבות, מארז מפנק של יין ושוקולד, שעון קיר, עטים, מעמד שולחני לסמארטפון והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

לאילו מטרות מיועדים מוצרי פרסום ומתנות?

את מוצרי הפרסום והמתנות הנבחרים ניתן "לנצל" למגוון רחב מאוד של מטרות. כך למשל מתנה שהיא גם פרסומת לעסק יכולה לשמש כמתנת יום הולדת לעובדים, כצ'ופר ללקוחות קבועים (או לחילופין ללקוח חדש שזה עתה הצטרף למאגר הלקוחות), כתשורה שמחולקת לאורחים של אירוע קידום מכירות (בין אם כנס מקצועי ובין אם אירוע שמיועד לקהל הרחב), והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …