דף הבית / בעלי מקצוע / מצבר עד הבית – פנו לאנשי מקצוע לאבחון המצבר

מצבר עד הבית – פנו לאנשי מקצוע לאבחון המצבר

מצבר לרכב הוא מכשיר הממיר אנרגיה כימית האצורה בצורת זרם חשמלי לעבודה מכנית. מצבר לרכב משמש להנעת מנוע של רכב. הוא מורכב משני תאים או יותר, שלכל אחד מהם אנודה וקתודה המחוברים בשתי לוחות מתכת טבולים בתמיסת אלקטרוליט.

מצבר לרכב מורכב מחלקים שונים המיועדים למטרות ספציפיות. התאים האלקטרוכימיים משמשים לאגירת אנרגיה כימית והפקת חשמל; הצלחות עשויות מעופרת וחומצה גופרתית; ויש גם מפריד ביניהם. שירות של מצבר עד הבית זה בדיוק מה שאתם צריכים לתיקון מהיר ואבחון של המצבר.

תנו לאנשי מקצוע להציע לכם מצבר עד הבית

מצבר הרכב הוא מקור הכוח למערכת החשמל של הרכב. הוא מספק את האנרגיה להתנעת המנוע ולהפעיל את האביזרים החשמליים. המצבר ממוקם בתא מנוע או מתחת למכסה המנוע של מכונית.

מצבר המכונית קיים מאז 1859, כאשר הכימאי הצרפתי גסטון פלאנטה יצר אותה. סוללת העופרת החומצה הראשונה נוצרה בשנת 1866 על ידי תומס אדיסון, והיא משמשת עד היום כמקור כוח עיקרי למכוניות, משאיות, אוטובוסים, סירות, טרקטורים וכלי רכב אחרים.

לסוללת 12 וולט של מכונית רגילה יש מתח של כ-24 וולט DC במסופים שלה כשהיא נטענת במלואה. המשמעות היא שכשהוא טעון במלואו, הוא יכול לספק עד 240 אמפר ב-12 וולט DC למערכת החשמל של הרכב.

תיקון מהיר של המצבר ברכב

המצבר לרכב הוא סוג של מצבר נטענת המשמש במכוניות, משאיות, אופנועים וסירות. מצברים לרכב הם בדרך כלל מצברי עופרת אשר אטומים ובעלי אלקטרוליט נוזלי. יש להם גם פתח אוורור בחלק העליון של הסוללה המאפשר לגזים מלוחות העופרת לברוח. אתם יכולים לשלם עבור שירות מצבר עד הבית ולהיות מרוצים לחלוטין.

אם אתם רוצים לדעת שאתם עושים כל מה שנדרש על מנת לתקן את המצבר ברכב שלכם בתוך זמן קצר, אז זה ללא כל ספק משהו שיהיה כדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם כאשר אתם בוחרים לשלם לאנשי מקצוע בעבור שירות מסוג כזה, שכן כך תוכלו לקבל שירות מצוין בסופו של דבר.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …