דף הבית / בעלי מקצוע / גילוי נזילות מים ברמת גן למתגוררים בבניין

גילוי נזילות מים ברמת גן למתגוררים בבניין

אם אתם מתגוררים בבניין ומתחילים לראות סימנים של רטיבות, עובש או כל סימן דומה, בין אם זה בתוך הבית שלכם, ובין אם זה בבניין עצמו, כדאי להזמין שירות של גילוי נזילות מים ברמת גן.

אם הרטיבות הינה בשטח הציבורי של הבניין המטרה של גילוי נזילות מים ברמת גן יהיה לזהות מהיכן היא מגיעה – במידה והמקור של הרטיבות נמצא אף הוא בשטח הציבורי של הבניין ועד הבניין יהיה אחראי על התיקון והתשלום מקופת הועד. לעומת זאת, במידה והמקור של הרטיבות מגיע מדירה של אחד הדיירים בבניין, ייתכן כי עליו לשאת בהוצאות בעצמו.

בכל מקרה, ככל שתחכו עם גילוי נזילות מים ברמת גן הנזילה תהפוך לרחבה יותר ותפגע בבניין ולכן חשוב להזמין את השירות כמה שיותר מוקדם, ולהזמין בעל מקצוע מומחה אשר יוכל לאתר את מקור הנזילה ולהעניק לכם הצעת מחיר שפויה לביצוע התיקון באופן איכותי ומקצועי כראוי.

רטיבות בדירה שלכם

אם אתם מגלים רטיבות בדירה שלכם, לא בטוח שהמקור שלה הוא אצלכם, ולא בטוח שאת התיקון אתם צריכים לעשות. לעיתים רבות גילוי נזילות מים ברמת גן יכול לגלות לכם כי המקור של סימני הרטיבות שאתם רואים בבית מגיע בכלל מהשכנים, כתוצאה מעבודות שיפוצים שביצעו לאחרונה ופגעו בצנרת או מסיבות אחרות ושונות.

לכן חשוב מאוד להזמין גילוי נזילות מים ברמת גן כמה שיותר מהר, ובמידה והמקור של הנזילה לא מגיע מהבית שלכם, לפנות לשכנים שכן יהיה עליהם לשאת בהוצאות התיקון. במקביל, גם אם המקור של הנזילה הינו בבית שלכם, חשוב לבצע את התיקון כמה שיותר מהר בכדי למנוע מהנזק של הנזילה לפגוע גם בשכנים, מה שיכול לייקר את עלויות התיקונים הנדרשות מאוחר יותר, כאשר יהיה עליכם לשאת בהוצאות גם עבור התיקון בבית השכנים.

מאילו צינורות יכולה להיות נזילה?

רבים חושבים כי נזילה מתפתחת רק מהצינורות המובילים מים נקיים לבית, כמו הצינורות המובילים מים לברזים השונים, אך זה לא נכון. לרוב, נזילת מים יכולה לקרות גם בצינורות הללו, וגם בצינורות אחרים כמו צינורות שמובילים מים מלוכלכים וביוב וכן צינורות של מערכת ההסקה או המיזוג בבית.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …