דף הבית / בעלי מקצוע / מחפשים יועץ משכנתאות? מומלץ ללכת עם מקצוען!

מחפשים יועץ משכנתאות? מומלץ ללכת עם מקצוען!

תרבות הצריכה המקובלת בימינו מובילה אנשים רבים לעשות ניסויים ובדיקות עם רכישות מקוונות, לקנות נעליים אונליין מבלי למדוד, להזמין כרטיסים לחו"ל בלי לבדוק על היעד, וכיו"ב. ככל המדובר בקניות מסוג זה, הדבר עוד סביר – מקסימום, טועים. אך מה לגבי המשכנתא שלכם? יועץ משכנתאות מומלץ לבחרו בקפידה, ולא פשוט לנסות ולבדוק, כי המשכנתא, לפחות בשביל רוב האנשים, היא ההלוואה הגדולה ביותר שהם ייקחו אי פעם.

אם אתם מתלבטים לגבי יועץ משכנתא, ההמלצה היא פשוט לשאול, לדבר, לשוחח, להיוועץ, ולהרגיש – האם האדם שמשוחח איתי מבין אותי? האם הוא קשוב למה שאני מעלה ומחפש פתרונות המתאימים לי אישית, ולמשפחתי שלי?

התאמה שלכם ליועץ משכנתאות מומלץ

יועץ המשכנתא המושלם משלב שני גורמים עיקריים, ושניהם מבוססים על תקשורת:

  1. קשרים בבנק – ממש כפי שזה נשמע, הכרות עם גורמי מפתחי בבנקים שונים, בסניפי משכנתאות כמובן, בכדי להצליח להגיע להסדרים המתאימים ביותר גם במקרים מורכבים, מבלי לטבוע בים הניירת הנדרש.
  2. קשר אישי עם הלקוח – או במילים אחרות, היכולת לפתח תקשורת בריאה ונכונה איתכם, ולא בהכרח לרצות אתכם כלקוחות, אלא להוציא אתכם מרוצים. 

נשמע משונה? ובכן – אחת הבעיות הגדולות שיועצי משכנתאות צריכים ללמוד להתמודד איתם בצורה מקצועית היא בעיה דיפלומטית, ולא כלכלית. הבעיה של יישוב-הדעת של הלווים, כלומר שלכם, והיכולת לקבל את ההחלטה הגורלית שלשמה התכנסתם, והיא לבחור מסלול משכנתא ולחתום עליו בבנק.

אז איך בוחרים יועץ משכנתאות מומלץ?

אם הגעתם ליועץ המשכנתאות מהמלצה, זו כבר התחלה טובה, אך כאמור, היא אינה אומרת דבר. גם החבר הכי טוב שלכם הוא לא אתם, וזה לא הוא שחותם בעבורכם על המסמכים משני החיים של ההלוואה הזו. בסופו של דבר התקשורת והפסיכולוגיה שנוצרת ביניכם לבין היועץ שלכם חיונית להצלחה רכישת הדירה שלכם לא פחות ממציאת נכס שאהבתם, או גיוס הכסף למימון חלקכם מול הבנק.

מסיבה זו חשוב להדגיש שוב ושוב, יועץ משכנתאות מומלץ הוא האדם שמצליח לעשות איתכם סדר מופתי בדברים שלכם, בתיק האישי והספציפי של ההלוואה שלכם, עם תחושת ביטחון הנשענת על ההבנה של הקשר האישי והיחס לצד הידע המובהק בתחום.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …