דף הבית / בעלי מקצוע / לוחץ נעלי כבל

לוחץ נעלי כבל

לוחץ נעלי כבל הוא כלי עבודה חיוני מאד עבור חשמלאים הנמצאים בשטח. מכשיר זה מתחבר לכבל או לרכיבי חשמל אחרים על פי הצורך. מדובר במכשיר ידני קל ונוח שנמצא בארגז הכלים האישי שלהם. לוחץ נעלי כבל מותאם לסוג הכבלים הנדרשים כמו בעלי זרם חשמלי מקסימלי ואופן הבידוד הקיים בהם.

אופן חיבור הכבלים בלוח החשמל

ללוח החשמל מחברים כבלים חשמל שונים כשלכל אחד מהם יש תפקיד אחר . כדי שלא יהיה בלגן והחוטים לא יישארו תלויים בתוך לוח החשמל, מנתבים את כולם למיקום אחד ובו מרכזים אותם בצורה מהודקת. כדי ליצור את צמצום הנפח הזה משתמשים בלוחץ נעלי כבל המהדק אותם ומצמיד אותם זה לזה בתוך קופסה המיועדת לכך.

נעלי כבל תקן DIN מתאימים גם לכבלים מצופים בדיל וחוט שזור מאלומיניום או נחושת.

סוגי לחצני נעלי כבל

לוחץ נעלי כבל קיים בגרסה הידנית או ההידראולית.

את המכשיר הידני קל לשאת בארגז הכלים ללא בעיה. את הסוג ההידראולי יש להטעין מעת לעת כדי לא להישאר עם סוללה מרוקנת .

לוחץ נעלי כבל הידראולי

קיים בו ראש המבצע את פעולת ההידוק, המסוגל להסתובב על צירו בשלוש מאות וששים מעלות, לבצע סיבובים בעלי מהירות סיבוב משתנה, כולל סיבובים מהירים עם צילינדר כפול.

לוחץ נעלי כבל הוא נוח מאד לאחיזה, קל משקל, נישא על חגורה או על כתף לנוחות מרבית ואפשר לעבוד אתו גם במצב ידני וגם בתפעול קליל באמצעות יד אחת בלבד.

במהלך העבודה, החשמלאי יכול לשחרר את הלחץ המופעל על הכבלים בקופסה על ידי שחרור לוחץ נעלי הכבל ביד ימין או ביד שמאל על פי הנוחות שלו באותו הרגע.

במכשיר קיימת נורת לד המאירה את המקום הסמוך לשטח העבודה כך שהחשמלאי יוכל לסיים את העבודה גם כשיורדת החשכה.

הסוללה היא מחומר ליתיום 18 כך שזמן הטעינה שלה קצר, אפשר לראות על הצג את מצב הטעינה ועקב יכולותיה הגבוהות, משך העבודה כשהסוללה טעונה במלואה היא פי שניים זמן מסוללה רגילה.

נציגי מפעלי מתכת כפר מנחם ישמחו לסייע לכם מקצועית.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …