דף הבית / בעלי מקצוע / משרד קטן להשכרה ברמת גן

משרד קטן להשכרה ברמת גן

מאז שהוקמה ב-1921, רמת גן הייתה אחת הערים המרכזיות בגוש דן. אם בתחילת דרכה המחשבה הייתה על מושבה חקלאית, הרי שכיום כבר ברור שמדובר בעיר לכל דבר, עם מספר אזורי עסקים מתקדמים, ועל חוסנה של העיר תעיד העובדה שהיא חברה בפורום הערים שלא נזקקות למענקי פיתוח מטעם המדינה.

ההתפתחות המרשימה של העיר, והעובדה שתל אביב הפכה לאחד המקומות היקרים בעולם, הביאו לנדידת לא מעט משרדים אל רמת גן, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של משרדים להשכרה ברמת גן, כולל משרדים קטנים וייחודיים שמהווים פתרון מושלם למי שלא זקוק לשטח גדול ורוצה לצמצם את ההוצאות על שכירת המשרד.

איפה תרצו משרד קטן להשכרה ברמת גן?

משרד קטן להשכרה ברמת גן ניתן למצוא בכל רחבי העיר: אזור מבוקש אחד הוא אזור הבורסה, הן בזכות קרבתו לתל אביב, הן בזכות העובדה שהגישה אליו נוחה במיוחד (בזכות הסמיכות לנתיבי איילון כמו גם לתחנת הרכבת המרכזית של תל אביב) והן בזכות ההשקעה הרבה של העירייה בו. גם כשנעים מזרחה, על ציר ז'בוטינסקי, ניתן למצוא לא מעט משרדים קטנים להשכרה, וגם תנועה צפונה, על ציר אבא הלל, מובילה ללא מעט אפשרויות, הן על הרחוב המרכזי עצמו והן בסופו, באזור של קניון איילון ומרכז העסקים שהתפתח סביבו (ושבחלקו שייך מוניציפלית לבני ברק, אם כי כמובן שמי שמחפש משרד קטן להשכרה ברמת גן ירווה נחת גם אם תשלום הארנונה יהיה לשכנה).

עוד מקומות ברמת גן שבהם ישנם משרדים קטנים להשכרה הם רחוב ביאליק ורחוב הרצל שמהווים את לב העיר ולכל אורכם ישנה פעילות מסחרית ועסקית שוקקת, שכונת מרום נווה ובליבה המרכז המסחרי המוצלח, אזור דרום רמת גן שמאפשר גישה נוחה אל אלוף שדה ואל כביש 4, שכונת רמת חן שמתאפיינת בבניה נמוכה ואיכות חיים גבוהה ומתאימה למשל למשרדים קטנים לאדריכלים או מעצבים, ועוד שכונה בעלת מאפיינים דומים היא שיכון ותיקים בצפון העיר שמציעה גם קרבה אל פארק הירקון ואל צפון תל אביב.

תכנון מדויק

מפתח חשוב נוסף במציאת משרד קטן להשכרה ברמת גן שיהווה מקום מושלם עבורכם הוא תכנון מדויק שלו – השטח הקטן מחייב מיצוי מקסימלי של כל מטר מרובע, ועל כן כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום הנדל"ן המסחרי, ולהגיע אל המשרד שכמו נבנה במיוחד עבורכם.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …