דף הבית / ייעוץ עסקי / סוגי מעקות זכוכית וחלונות לעיצוב מועדונים

סוגי מעקות זכוכית וחלונות לעיצוב מועדונים

מאז ומתמיד שאפו בעלי מועדונים להשתמש בזכוכית כמוצר עיצובי, גם כאשר היה מדובר במועדונים כפריים על בסיס הצבע החום. אחרי הכל, כל אחד צריך שיהיה לו חלון במועדון, ואם כבר להטמיע חלונות, להטמיע אותם כשהם מעוצבים ונראים הכי טוב והכי חד שרק אפשר. דבר כזה ניתן לעשות רק כאשר מחליטים החלטה אסטרטגית כי בתחום כמו עיצובים – מעקות זכוכית וחלונות עם זגוגיות מעוצבות להפליא יהיו חלק דומיננטי במתחם האירועים שלכם. כך, למשל, מועדונים לבת מצווה סיירוס, אסופה של מועדונים הממוקמת בעמק חפר, החליטו לעשות, וכיום בכל מועדון במתחם הנוף הפנימי והחיצוני פשוט עוצר נשימה, אין מילה אחרת.

כיצד מועדונים לבת מצווה סיירוס יצרו עיצוב חד ומהפנט באמצעות זכוכיות בחלונות ובמעקות?

בסיירוס ידעו שהמועדון מייצג אותם, ולא ניתן להיכנע לבינוניות בשום אופן. הם גם ידעו שמי שרוצה עיצוב שידבר במונחים מודרניים, חייב לפנות לזכוכית כרכיב עיצוב מרכזי. לכן, הם לא פנו לכל אחד, אלא ביררו היטב מיהו יצרן הזכוכיות הטוב ביותר, ומצאו כי בתחום כמו עיצובים – מעקות זכוכית טובים וחלונות איכותיים ניתן למצוא במפעל המתמחה בייצור זכוכית פנורמית. הזכוכית הפנורמית היא זכוכית מעוצבת המתבססת על כמה זגוגיות, וכמה פרופילים המבדילים ביניהם. צורת הסידור שלהם יכולה להיות מגוונת, ובסדרי גודל שונים: מהחלון הבודד, ועד כיסוי קיר שלם בחלון זכוכית. כאשר הבינו בסיירוס עם מי יש להם עסק, הם לא חשבו פעמיים, ורכשו מהמפעל מעקות זכוכית וחלונות אשר פשוט חידדו עד מאד את הנעשה במקום מבחינה עיצובית.

סוגי מעקות זכוכית לעיצוב מועדונים

מעקה למדרגות סיפרליות, מעקה למדרגות ישרות. 2 סוגי המעקות מתאימים למדרגות בצורות הללו, והם מעוצבים בפורמטים שונים – מהישר ועד המכופף. למותר לציין כי בבחירת עיצובים – מעקות זכוכית מצריכות ייעוץ מקצועי של מעצב מטעם המפעל.

סוגי חלונות לעיצוב מועדונים

חלון פנורמי ענק לכיסוי קיר שלם, חלון שתי וערב משבצות, חלון שתי וערב שורות. גם בעיצוב חלונות למועדונים, עשו מה שעשו מועדונים לבת מצווה סיירוס, וקחו ייעוץ מקצועי הכולל הכוונה ממוקדת ומדויקת לדגמי הזכוכית הנדרשים לכם.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …