דף הבית / בעלי מקצוע / צילום תמונת הריון – דגשים חשובים

צילום תמונת הריון – דגשים חשובים

ב-1991 דמי מור, שהייתה אז בשיא קריירת המשחק שלה, הצטלמה לשער של "ואניטי פייר", מגזין אמריקאי נחשב במיוחד, כשהיא בחודש השביעי של ההיריון. באותה תקופה צילומי הריון לא היו מקובלים והעולם כולו התבונן בהשתאות בתמונה של מור.

כיום צילום תמונת הריון הוא קונספט מקובל, לא מעט אגב בזכותה של דמי, ונשים רבות בוחרות להנציח את הפרק המרגש במיוחד בחייהן בעזרת בוק מושקע.

מתי כדאי ליצור בוק הריון?

כדאי לתזמן צילום תמונות הריון לסביבות השבוע ה-30 או שבועיים שלושה מאוחר יותר (סוף שביעי תחילת שמיני).

יש שתי סיבות לכך שזהו הטיימינג המומלץ: מצד אחד הבטן כבר מספיק גדולה כדי לבוא לידי ביטוי מרשים בצילומים, ובכלל הנוכחות הנשית מגיעה לשיאה קצת לפני סוף ההיריון; ומצד שני עוד לא הצטברה עייפות משמעותית ומכבידה במיוחד, כך שהאישה ההרה מסוגלת לצלוח את סשן הצילומים ללא קושי רב מדי.

כמובן שניתן לבצע צילום תמונת הריון גם בשלב מוקדם יותר. נשים שחשות פחות בנוח עם השינויים שהן חוות, וזוהי תופעה רווחת מאוד, יכולות לתעד את עצמן כשהבטן פחות גדולה אבל גם כך מרשימה ומספקת לתמונות את הערך המוסף והייחודי.

איפה כדאי לבצע צילום תמונת הריון?

ההתלבטות העיקרית לקראת צילום תמונת הריון היא אם לבצע אותה בסטודיו או בחיק הטבע.

לכל אחת מהאופציות ישנם יתרונות, והשיקול העיקרי צריך להיות ההעדפה של האישה ההרה ובפרט איפה היא מרגישה נוח יותר, שהרי בכל זאת מדובר בפרק זמן שהרגישות בו גבוהה ולא בכל מקום אפשר ליהנות משלווה והתמסרות לצילומים.

היתרון העיקרי של חיק הטבע כתפאורה לצילומי הריון הוא יופיו והאנרגיות הייחודיות שהוא מביא איתו. גם לסטודיו יתרון בלתי מבוטל – תנאים אופטימליים ונוחות מפנקת. הבחירה היא כאמור של כל אישה.

איך להצטלם?

תמונת ההיריון של דמי מור הפכה למפורסמת בין השאר בגלל שהיא הצטלמה בעירום. באופן טבעי רוב רובם של צילומי תמונות ההיריון מתבצעים עם בגדים, אבל בכל מקרה התשובה לשאלה "איך להצטלם?" היא "איך שהכי נוח לך", בהתאם לרמת החשיפה הרצויה מבחינתך ובעיקר כך שתרגישי משוחררת ונינוחה, תחושות שכמובן יבואו לידי ביטוי גם בבוק וישדרגו אותו עוד יותר.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …