דף הבית / בעלי מקצוע / עורך דין גירושין? כך תבנה קריירה

עורך דין גירושין? כך תבנה קריירה

עורכי דין רבים יודעים שתחום הגירושין הוא התחום העסוק ביותר בתחום המשפחה ויש סיכוי גדול יותר לעשות קריירה בתחום זה. עורך דין גירושין עסוק כל הזמן, וככל שהסכסוך בין בני הזוג גדול יותר כך גם השכר שלו גדל והקריירה שלו פורחת בגלל ניהול סכסוך אישי בצורה ממושכת. עם זאת, ללקוחות יש אינטרס אחר, נוסף וחשוב לא פחות. כשבודקים איזה עורך דין לגירושין מתאים להם, הבחירה הנכונה בהם חייבת להיות במי שיכול לשדר אמפתיה מצד אחד, אבל גם לייצג אתכם בצורה בהירה ושקולה מבלי להיגרר לעימותים רגשיים מדי כדי שתוכלו להגיע למטרה. הגירושים הם המטרה אצל רוב הלקוחות של עורכי דין כאלה, אבל הדרך לשם עוברת באין ספור עניינים שרוב האנשים לא יודעים לסגור לבד ולכן מסתבכים בהליכים משפטיים מסובכים.

עורך דין גירושין שמגשר בין לקוחותיו

אתם יכולים לעשות קריירה של עורך דין גירושין שלא אוהב את המלחמות בין בני זוג, ויחד עם עורך הדין של הצד השני מנסים לגשר בין הצדדים הנפרדים כדי להביא לכך שכמה שיורת מחלוקות ייפתרו מחוץ לכותלי בית המשפט. אתם יכולים ליהנות ממצב שבו תקבלו המלצות רבות מלקוחות כאלה שמאסו בעסקי המלחמות בין בני זוג וימליצו עליכם כמי שיודעים להוביל א הלקוחות שלהם למטרה גם כאשר הם מתחילים רחוקים אחד מהשני מאוד, ולאט לאט לקרב אותם לאינטרסים המשותפים שלהם שכוללים פירוק משק בית משותף, ואם יש ילדים גם את המסגרת המשפחתית מבלי לגרום נזק רב מדי לילדים ולמשפחה עצמה.

עורך דין שמתמחה בניהול סכסוכים מרים וממושכים

יש עורך דין גירושין שהמומחיות שלו תהיה דווקא ניהול הסכסוך שמתנהל בעצימות גבוהה כל הזמן, וכל שנותר הוא להגן על הלקוח שלו מבלי שייפגע וכדי להוציא למענו כמה שיורת רווח מהנכסים המשותפים, משמורת על הילדים וויתורים מרחיקים לכת שנראים צודקים לצד שלכם. במקרים כאלה תוכלו לעשות קריירה ממושכת ופורחת אם אתם מהסוג של עורך דין גירושין שיש לו יכולת לעמוד בכל הטלטלות הרגשיות האלה, לשאת המעמסה של הדרמות שמלוות כל סיפור גירושין מר שיכול להסתיים לפעמים בטרגדיות או בתבוסה מוחצת של אחד הצדדים. עורך דין גירושין כזה רוכש את שמו בזכות יכולתו לא לוותר לאף אחד, להילחם על מה ששייך ללקוח או לקוחה שלו ולצאת לקרב ולנצח בעזרת אסטרטגיה נכונה לניהול המשפט. כאשר מדובר במשפט מתוקשר הרווח כולו שלכם אם אתם מנצחים והתקשורת מסקרת אתכם.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …