דף הבית / בעלי מקצוע / עורך דין לתעבורה – מקרים בהם יוכל לייצג אותך

עורך דין לתעבורה – מקרים בהם יוכל לייצג אותך

רבים חושבים שענייני תעבורה הם עניינים של מה בכך שמסתכמים בדו"חות חניה בלבד במקרה הטוב ובכמה נקודות במקרה הרע. על ברירת המשפט ועל כך שהרשעה גוררת רישום פלילי לא שמעו בדרך כלל או שמדחיקים, וזו סיבה מספיק טובה להיעזר רק בשירותי עורך דין לתעבורה, ולהלן כמה מקרים כאלה.

תאונה ברכב ובדיקת ינשוף

בחגים ובשבתות ההזדמנויות לעבור עבירות תנועה רבות מהרגיל וכדאי מאוד לשים לב לכך כאשר נוהגים להתכנסות המשפחתית. אין דבר גרוע יותר מתאונה בכלל ומתאונה עם בני משפחתכם בדרך לסדר בפרט. במקרים כאלה תצטרכו להיעזר בעורך דין ולא לעשות דבר לבדכם, משום שהסיכויים שתגידו דבר לא נכון שלא ישרת אתכם אחר כך גדול. עורך דין לתעבורה צריך להיות אתכם במקרים כאלה מההתחלה, אז לא מומלץ לוותר על הייצוג הנכון לאורך כל הדרך. תאונה ותוצאותיה יכולים לגרום לרישום פלילי ולכן אם נעשתה תחת השפעת אלכוהול או סמים או שהבדיקה שלכם לא נעשתה כהלכה והיא לא חוקית, רק עורך דין לענייני תעבורה יוכל לחלץ אתכם מכתב אישום ומהרשעה.

נהיגה בזמן שלילת רישיון

אם העזתם לעשות את הגרוע מכל ולנהוג בזמן שלילה, בנחה שלא יתפסו אכם ומקסימום ינזפו בכם ויעמידו אתכם בצד, אתם טועים. עורך דין לתעבורה שייצג אתכם יעמול קשות כדי לחלץ אתכם מכתב אישום שבסופו הרשעה, רישום פלילי, קנס, שלילית רישיון של ממש לתקופה ארוכה מאוד, קנסות כספיים ובאופן כללי סנקציות מכאיבות ואפילו סכנת עונש מאסר. אם ביצעתם עבירה נוספת בזמן הזה, על אחת כמה וכמה שתצטרכו עורך דין כדי לתקן את המעוות, וגם אז לא בטוח שתצאו בזול כי בית המשפט מאוד מחמיר כאשר נהגין מזלזלים במקרים כאלה.

נהיגה תחת השפעה וסירוב להיבדק

לא משנה אם גרמתם לתאונה או לא, ברור שכאשר תופסים אתכם ביציאה ממקומות בילוי או אפילו במחסום משטרתי ומכריחים אתכם לנשוף כדי לבדוק את רמת האלכוהול בדמכם יש בעיה. אנשים שנוהגים לא אמורים לשתות אלכוהול. אנשים שמסרבים להיבדק נחשבים אוטומטית לנהגים תחת השפעת אלכוהול ולא מאמינים להם בבית המשפט כאשר הם מוזמנים למשפט. במקרים כאלה עורך דין לתעבורה יבדוק למה סירבתם ואם הייתה לכם סיבה אמיתית ואף ינסה להוכיח שלא הייתם תחת השפעה אלא פשוט סירבתם משום שאינכם מאמינים במהימנות המכשיר, או משהו כזה. רק עורכי דין יודעים לנהל תיק ראיות כזה ולחלץ אתכם מהסתבכות.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …