דף הבית / בעלי מקצוע / מתי נזדקק לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים

מתי נזדקק לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים

למרות שכולנו נוהגים בצורה אחראית ואף עוברים מבחן תיאורטי ומעשי כדי לקבל את רישיון הנהיגה הנחשף, אנחנו עדיין חיים במדינה שמתרחשות בה לא מעט תאונות דרכים מידי שנה. לכן ברור מדוע בשנת 1975 נחקק חוק שעל פיו כל אדם שנפגע בתאונת דרכים יקבל פיצוי, בין אם הוא האשם ובין אם הוא הקורבן. איש מאיתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה כזאת אך כוון שלא הכול נמצא תחת שליטתנו בחיים, אנחנו כן עלולים להזדקק לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים. עו"ד לענייני תאונות דרכים הוא איש המקצוע שאליו כדאי לכם לפנות הייתם מעורבים בתאונה בדרגת חומרה כזאת או אחרת ויפה שעה אחת קודם, כי למה לדחות את תחילת הטיפול בדברים?

כך בוחרים עורך דין תאונות דרכים

אם נעשה חיפוש קצר באינטרנט אנחנו נגלה את האמת: יש הרבה מאוד עורכי דין לענייני תאונות דרכים שיוכלו להציע לנו שירות. עם זאת, בפועל לא כל אחד מאיתנו יוכל לתת לכם שירות מספיק מקצועי וטוב ולכן שווה לבדוק מספר פרטים אודות כל עורך דין תאונות דרכים שנראה לכם כמו אופציה רלוונטית:

  1. מזה כמה שנים הוא עוסק בתחום?
  2. האם העבר המקצועי שלו כולל הצלחות רבות?
  3. תוך כמה זמן הוא מבטיח לטפל בעניין שלכם?
  4. האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו בחום מתוך הניסיון שלהם?

במדינה שיש בה כל כך הרבה עורכי דין לענייני תאונות דרכים אין שום סיבה שתבחרו את איש המקצוע שלכם בצורה שרירותית ולכן כדאי יהיה לברר כמה שיותר פרטים לפני קבלת ההחלטה.

סיכום שכר הטרחה מראש

דבר נוסף שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם פונים אל עורך דין תאונות דרכים, זה שלכל איש מקצוע יש תעריפים אחרים ואף תנאי תשלום שונים. קיימים עורכי דין שלא יגבו מכם תשלום עד סיום התהליך ואילו אחרים ידרשו את כל התשלום בתחילת הדרך. כדי להימנע מאי נעימויות בעתיד עדיף לסכם את כל הפרטים הללו ישירות מול עורך הדין כבר בהתחלה כי בצורה כזאת שני הצדדים מכירים את ההסכם ומוכנים לו.

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …