דף הבית / בעלי מקצוע / האם כדאי לפנות אל עורך דין זכויות יוצרים? 

האם כדאי לפנות אל עורך דין זכויות יוצרים? 

לגלות שמישהו פגע בצורה כזו או אחרת בזכויות היוצרים שלכם זו תחושה נוראית. זו יכולה להיות גניבה של שיר, גניבה של מאמר או אפילו של רעיון, ואין ספק שלעיתים זה עלול להוביל לנזק של ממש. מה עושים במקרה כזה? והאם יש משהו שתוכלו לעשות כדי להגן על עצמכם ועל הזכויות שלכם? האם יש סיכוי כלשהו שתקבלו פיצוי על העוול שנגרם לכם? האמת היא, שכן. אם תצליחו להוכיח לבית המשפט שזכויות היוצרים שלכם נפגעו, תוכלו לקבל פיצוי הולם בגין הנזק שנגרם לכם, אז למה שתוותרו על כך? זו הסיבה שבגללה כדאי לפנות אל עורך דין זכויות יוצרים, ויפה שעה אחת קודם. עורך דין לענייני זכויות יוצרים יוכל לעזור לכם לבדוק האם יש לכם עילה לתביעה והוא יוכל לעשות הכול כדי שתקבלו את הפיצוי הכי גבוה שאפשר, אז למה אתם מחכים? 

כך בוחרים עורך דין זכויות יוצרים

לבחור עורך דין לענייני זכויות יוצרים זה לא פשוט. הסיבה לכך ברורה: שכן יש היום לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחום המורכב הזה, מה שמעורר את הדילמה: איך נדע שאנחנו באמת בוחרים בעורך הדין המתאים? עורך דין זכויות יוצרים טוב יוכל להגדיל את הסיכוי שתקבלו פיצוי ושתצאו מנצחים בתביעה שכזו, מה שמסביר מדוע רצוי לבחור עו"ד מנוסה, מוכר ובעל מוניטין. 

כמה תביעה כזאת יכולה לעלות לכם? 

מעבר לעובדה שעליכם לבחור עורך דין מקצועי לענייני זכויות יוצרים, ברור שגם תצטרכו לשלם לו שכר טרחה, וברור שעבור רבים מאתנו זה שיקול בעת בחירת עוה"ד המתאים. עם זאת, האם באמת כדאי להתפשר על המקצועיות של עוה"ד רק כדי לשלם קצת פחות על התביעה? התשובה היא לא. מה שכן כדאי לעשות כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין זכויות יוצרים, זה לברר מראש על איזה עלויות מדובר. על מה הוא יגבה מכם כסף וכמה? רק אם תעשו את כל הבירורים האלה מראש תוכלו להתכונן ולדעת כמה אתם עומדים להוציא וכמה יכול לעלות לכם התהליך כולו.  

אולי תאהבו גם

קידום ושיווק ברשתות חברתיות – איזה רשתות עובדות הכי טוב?

קידום העסק שלכם ושיווקו ברשתות החברתיות בישראל ובעולם זה מהלך נבון שכדאי לבצע בהקדם האפשרי. …